Alle hoop is nog niet weg, ben nog niet ongesteld, maar ga nu niet meer testen snap er geen jota van. Ben er klaar mee! Liefs
Dat is balen. Ik had het ook na me eerste cyclus volop testen want ik dacht hij zal wel dezelfde lengte hebben, heb ik in ene een langere cyclus. Hopelijk voor jou zet het dan snel door die ongesteldheid (liever niet natuurlijk) of heb je snel een posi test in handen. Dat afwachten is ook niet leuk.
Nog steeds niets bij mij dames, geen streep geen ongi. Wanneer moet je aan de bel gaan trekken bij de dokter? Januari gestopt met de pil, puur omdat ik continu doorbraakbloedingen had. Uiteindelijk vorige mnd besloten voor een 3e druifje te gaan, dus hoe lang heeft t lichaam nodig zich te herstellen!!??
Ik zie alleen een controle streep. Merk zelf wel dat als je een foto van een test maakt dat je dan de teststreep slechter ziet dan in het echt.
hey mop heb je foto even bewerkt maar ik zie dus wel degelijk een licht 2e roze streepje....hoop dat de ha meer uitsluitsel bied!
Hoi migske,, Zoals jij m op de foto heb zo duidelijk zie ik t ook live. hoop het zo. Om half 1 zijn ze weer aanwezig, dan ga ik het even voorleggen.... Hopelijk geven zij mij meer uitsluitsel Xxx
Op de foto van migske zie ik inderdaad ook heel licht een 2de roze streepje. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd.
Nog steeds geen opositieve test en nog steeds geen menstruatie. Vrijdag bloed geprikt, we zullen zien!!!
Niet echt nee migske.. Ben zo bang dat ik niet eens zwanger ben maar weer van voor af aan. Gewoon 9.dagen overtijd.. Loopop mn eind. Ben zo vreselijk gestrest
Hoi hoi dames zijn er bij jullie nog nieuwe ontwikkelingen?? Bij mij nog steeds niets!!! Ik word zo,in de maling genomen door mn lichaam. Gister bij afvegen wat geel/caramel kleurig slijm, vervolgens vandaag niets meer?!! Dokter zegt dat ik moet afwachten...dan doen we dat maar
hallo Dames, Ik ben hier nieuw en volg jullie reacties. Ik ben nu ruim een jaar van de pil af en niet bewust bezig geweest om zwanger te worden. Nu heb ik sinds vorige week donderdag last van 'schijven' in de zijkant van mijn borsten. En tot op heden nog steeds. Ze zijn ook gevoelig bij het aanraken en zijn zichtbaar gegroeid. We heb even terug gerekend en zagen dat ik vorige week woensdag ongeveer mijn eiersprong had. ik heb sinds zaterdag ook last van vlagen misselijkheid,duizeligheid, hoofdpijn en een opgezette buik ,lage rugpijn en vermoeid( maar dit is 1 symptoom die ik vaker heb een week van te voren , alleen heb het nu al 2 weken). Mijn dag dat ik kan testen is de 26ste. Mijn zelf is opgevallen dat ik het afgelopen jaar echt nog nooit dezelfde klachten heb gehad. Aangezien ik niet kon wachten heb ik zondag een test gedaan. Maar negatief. Pfff ik weet niet of mijn lichaam me nu voor de gek houdt of dat ik wel zwanger kan zijn. iemand nog enige tips voor dit stress kipje?
@amy jammer meid, ik ga ok nog door al snap,ik niets van mijn lichaam vraag mij zelfs nu af of het mogelijk zou zijn, dat ik later bevrucht ben geraakt dan dat ik dacht en of het nog niet zichtbaar was in het bloed. Dit omdat ik gister bij afvegen een soort zeer lichte koffie kleur had eenmalig en daarna niets. @bibie zou het echt niet weten meid, enige manier is wat lateropnieuw testen om het zeker te weten. Had je wel een stabiel cyclus of? Xxx kim
Hallo kimsasjel Ik heb cycles tussen de 28,29,30 dagen. Dus wel redelijk stabiel. en hoe is het vandaag bij jou ? Want hoeveel dagen had je nu al niks? Liefs
Ben nu vandaag ongesteld , dus precies 2 weken over tijd! Ik moet mn banner aanpassen Dat is inderdaad aardig stabiel!
hoi dames tijdje weg van het forum geweest. nog steeds niets hier. snap er niets van. deze maand spotting gehad doordat ik een kuur had van de dokter. stond ook in de beschrijving. snap echt niet waarom het zo lang duurt...raak er lichtelijk geëmotioneerd van. maar goed moet positief blijven!