Ha meiden, Ik heb vandaag getest, 2 dagen voor NOD. Weet dat het stom is maar kon mezelf niet inhouden. Nog stommer is dat ik na de tijd nog naar de test gekeken heb. 30 minuten ofzo. Toen zag ik bij het raam toch heel erg licht een tweede streepje staan. Misschien stond hij er al eerder wel binnen de tijd, durf dat echt niet met zekerheid te zeggen. Nu verkleurde de test even later geel en was dat tweede streepje weer verdwenen. Leek me duidelijk. Maar..... Inmiddels is dat geel verdwenen en staan er drie strepen. Een roze controle streep. Een licht grijs streepje in het midden (op de rand van dat gele) en weer dat hele lichte roze streepje net zo dik als de controlestreep op de plek waar je hem zou verwachten. Is die test überhaupt betrouwbaar? Was een kv 2 voor 5. Heb bij m'n mk 2x deze test gebruikt en nooit eerder dat geel gezien. Vind het vaag. Ga morgenochtend nog eens testen en hecht hier niet teveel waarde aan. Heeft iemand dit eerder gehad? Liefs, Sil
mmm, geen ervaring met drie streepjes. Wel met een heeel licht streepje een aantal dagen voor je nod en dat werd bij mij uiteindelijk positief. Spannend meid, anders morgenochten met ochtendurine nog een keer testen, ik duim voor je
nee ik niet maar ik denk dat alles wat niet binnen de tijd en andere kleuren als roze zijn, geen goede tekenen zijn, maar je zei het zelf.. je had te vroeg getest... ik zou ipv morgen nog even 2 dagen wachten... ik teste zelf namelijk pas 8 DAGEN overtijd positief....
Ha, Bedankt voor jullie reacties. Heb behalve voor mijn mk nooit voor NOD getest. Ook toen laat licht roze streepjes gezien op NOD was ie binnen 5 Min duidelijk zichtbaar maar nog licht. Vind vooral dat gele erge gek. Kan helaas niet zeggen of de tweede roze streep binnen de tijd bij daglicht wel al duidelijk was omdat ik toen domweg niet bij het raam gekeken heb.
@ babii, wanneer heb je die sensitesten gedaan? weet je zeker dat het vals posi was? Testte daar de vorige keer prima mee. Vallen morgen weer in de bus, ben benieuwd. Balen dat de kv negatief was. Zie dat jij ook eigenlijk nog 1 dag geduld moet hebben. Spannend. Kunnen we samen onze (hopelijk posi test ) afwachten. Liefs
Vanmorgen weer een gedaan, kon het niet laten. Deze keer wit. Binnen 10 minuten extreem licht streepje als ik tuur haha. Weet dat dat niet telt maarja. Kan het niet laten om te kijken. Gisteren 2 druppeltjes bloed gehad. Ging weg dus voor de zekerheid een tampon in gedaan. Excuus voor het onsmakelijke wat er nu aan komt... Zat slechts beetje geel slijm aan. Hoe maak je jezelf gek.... Zo dus. Moet maar even gedulde hebben. Maar dat is zo lastig. Babii hoe is het bij jou? Liefs, Sil
Ja dat weet ik zeker ja! KV is veel betrouwbaarder als een sensitest. Heb daar nog nooit indroogstreepjes mee gehad, negatief was negatief . En de Sensitest heeft al vaker vals getest zoals ik lees hier in topics! Voor mij geen Sensitest meer, hij had ook nog nooit vals getest, maar ja als alle testen negatief blijven en die vanaf 25 MLU positief wordt,t erwijl de KV vanaf 20 of 25 MLU gaat en zeer gevoelig is, moet de KV dus ook posi testen . En mijn cyclus is niet echt een cyclus . Heb van nature geen eisprong van mezelf.... Lees me babysite maar eens. Liefs
Ha babii, Heeft de kv nooit indroogstreepjes? Ik krijg hoop.... Heb je site vorige week ofzo gelezen. Vind het heel knap hoe je ermee omgaat! Zag gisteren aan je banner dat vandaag NOD zou zijn. Vandaar dat ik er toch naar vroeg. Sterkte meis! Hopelijk Ben je snel zwanger. Liefs
Ja klopt, ik zou morgen mijn NOD hebben. Ben al sinds zaterdag gestopt met mijn bollen (Utrogestan), maar volgens mij hebben die duivels niet z'n zin te komen . Bij mij hebben ze nog nooit indroogstreepjes gehad .... Die van gisteren is nog steeds spierwit .
hallo even vraag je voor jullie. Bij de kv testen he was dat stukje voor het roze hcg papiertje roze of geel? mijn vraag is eigenlijk wordt het roze als je hcg hebt of niet en wordt het geel als het gewoon een nega test is? Succes allemaal ik moet nog een weekje wachten. xxx
@ bas, volgens mij is het roze als het nog z'n werk aan het doen is. Geel lijkt me urine ofzo. Volgens mij trekt beide weg. Maar eerlijk gezegd weet ik het niet zo goed. Heb de test van vandaag en gisteren open gemaakt. Beide wit. @ babii, vind het maar spannend. Kan je wel zwanger zijn? Beetje stomme vraag misschien, weet ook niet hoe de bollen werken.
@ Bas, er bestaan geen stomme vragen, maar mijn test blijft in het venster altijd spierwit, wordt niet geel o.i.d. @ Silsa, de kans is nihil dat ik zwanger kan worden . heb een flinterdun slijmvlies dat als een kind innesteld het gelijk weer loslaat. Ze doen nu van alles om dat te verdikken, maar had normaal ook geen eisprong en deze ronde ineens wel. Alles kan he, maar of het reeel is zo te denken (bij mij ).... En heb vette buikpijn en last van duizelingen . Dus hoop dat die menstruatie komt .
Babu ik bedoel niet in het venster. Ik bedoel als je de test openmaakt en dan zie je dat roze papiertje en daar staat hcg op en tussen dat roze papiertje en de controlestreep zit nog wat van dat spul wat de urine opneemt en ik vroeg me af of dat roze kleurt als je hcg hebt of dat het gewoon geel of wit kleurt. xxx joyce
@ babii, sorry begrijp het allemaal niet zo. Heb je site van de week gelezen, zie dat je zw testje gedaan hebt, nu dit berichtje. Ik ga toch voor je duimen dat het een positieve wending krijgt. Ineens een ei is een wondertje. Nu nog eentje alsjeblieft... Snap dat het niet is waar je vanuit gaat. En dat het echt een wonder zal zijn. Hoop het wel heel hard voor je. Liefs
@ Bas, nee dat is gewoon het venstertje wat standaard verkleurd van de urine. Bij mij zat er soms ook nog een beetje roze of het werd wit. Afhankelijk van de kwaliteit van de urine. @ Silsa, geeft niet. Het is heel simpeL: - Ik heb geen eisprong van nature. - Mijn baarmoederslijmvlies, waar een kind moet innestelen is veel te dun. Als een kind dus innesteld laat het slijmvlies gelijk los waardoor je geen zwangerschap hebt. Medicatie op voor het slijmvlies helpt niet, dus ze zijn druk aan het zoeken naar andere opties, maar de kans is klein dat het slijmvlie gaat groeien en ik dus zwanger wordt. Wellicht t.z.t. als het echt niet lukt voor een draagmama kijken. Op mijn site staat trouwens niks over een testje hoor . Alleen een ovulatietest .
Heb je hem toevallig in de zon laten liggen? (Omdat je zegt dat je bij het raam keek). Dat heb ik ook wel eens per ongeluk gedaan, daar verkleurde de test van. Ik zou gewoon over een paar dagen opnieuw testen, weet dat het moeilijk is om je geduld te bewaren.
@ babii tnx voor je geduld en uitleg. Zag niet op je site maar hier dat je getest had. Wat vervelend dat de medicijnen niet helpen. Hopelijk vinden ze nog een andere oplossing. Succes!! @ maedra, bedankt voor je reactie. nee heb de test niet in de zon laten liggen. Toch is de uitslag simpel... Geduld hahhaha waar kan je dat krijgen... Vandaag nog een sensitest gedaan. Zonder enige twijfel negatief. Daar teste ik de vorige keer mee. Lijkt me duidelijk. Door de laatste uitslag maar besloten ongi af te wachten of in ieder geval 2 dagen. Liefs, Sil
OH BAS ik weet nu wat je bedoeld.. je bedoelt het dikkere gedeelte van de strip.. daar waar je m vast kan houden als je de strip eruit kan halen.. lijkt een beetje sponsachtig..bedoel je dat stukje??? dat wordt hier altijd roze...
ichtus dat is dat stukje wat tussen de controlestreep zit en dat roze strookje waar hcg op staat is iid vrij dik