hallo meiden, even een vraagje welke test is er beter clear blue digitaal of de matcare midstream ? ik lees hier veel verhalen van meiden die met de matcare geen of een heel erg vaag streepje hadden en met de digitaal gelijk zwanger hoe kan dit dan want het schijnt dat clear blue digitaal meer hcg nodig heeft dan de matcare toch? bedankt alvast groetjes
dag joyce, ik heb niet zoveel verstand van testen, maar ik heb de CB digi test gebruikt. Ik had een cyclus van 28-26-24, bij de laatste keer op dag 25 getest en ZWANGER!
hoihoi bedankt voor je reaktie en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap maar ik bedoelde eigenlijk of er meiden zijn die eerst met matcare hebben getest en die geen of een heel vaag 2de streepje kregen bijna niet te zien zeg maar en toen een digi van cb hebben gedaan en dat die toen zwanger zei daar ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar :d ik wens je een hele fijne en goede zwangerschap toe groetjes joyce
Hoi Joyce, Ik heb een paar dagen ontzettend vage streepjes gehad op de Matcare Midstream testen, ik moest ze echt slopen en tegen het licht houden. Toen maar een CB digi ertegenaang gegooid en ja hoor: zwanger! De Matcare testen worden nu ook steeds duidelijker, hoef ze niet meer te slopen om een tweede lijn te zien. De tweede lijn is nog wel lichter dan de controlestreep, maar wordt echt al veel duidelijker. Bedoelde je dit?
Hm ik heb er gister 2 besteld en ze komen vandaag binnen, die van Matcare...ultra of iets...maar mocht er iets te zien zijn dan horen jullie het als eerste!
hoihoi, ja idd dit is wat ik bedoelde toen je het tweede lijntje zag bij de matcare ging je toen ook twijfelen of er wel echt wat stond ? vind het zo vreemd dat matcare die zo gevoelig hoort te zijn dan zo vaag is en de cb digi gelijk zwanger zegt terwijl die volgens zeggen meer hcg nodig heeft. van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en bedankt voor je berichtje. groetjes en geniet er lekker van
Dankjewel! Kan het nog maar moeilijk geloven, hoor. Maar geloof dat dat normaal is. Ging inderdaad ook twijfelen of dat lijntje er nu wel of niet stond, maar nu is hij gelukkig duidelijk genoeg. Hoor hier wel vaker dat Matcare helemaal niet zo gevoelig is als ze zeggen...
@ Joyce, ik verwacht niets hoor! Ik ga pas testen als ik echt overtijd ben, vooralsnog geen tekenen...af en toe hele vage steekjes in mijn onderbuik, en wel erg rommelende darmen! verder niet misselijk of iets dergelijks dus...we'll see!
@ellen1982 we lopen ongeveer gelijk zag ik hihi ik heb ook nog niet echt klachten behalve dan me linkerborst/tepel pff voelt alsof ie in de brand staat en steekt niet prettig ook is het net alsof er schijven inzitten heel vreemd gevoel wat wit verlies niet dun maar echt wat dikkig beetje yoghurt achtig zeg maar en krampjes al een x aantal dagen echt onderin me buik beetje eisprong/ongi krampjes dat was het wel zo een beetje tot nu toe dan maar ja we wachten het wel af ik denk dat ik 1 dag voor me nod een test van matcare doe en daarna mocht ik iets zien de cb digi. heb met bijna 5 wk een mk gehad heb daarna ook echt een nega test gehad dus daar kan het dan niet van zijn als ik posi zou testen maar ga nergens van uit. wel spannend ik hou je op de hoogte groetjes
ik heb die van cb gewoon om zeker te zijn tekst leest makelijker dan streepjes vind ik. ze zijn helaas wel duurder.
hoihoi, nou liever iets duurder dan gek worden van bijna niet zichtbare streepjes denk ik dan maar want stel je koopt die goedkope en die blijven licht dan ga je uiteindelijk toch een duurdere kopen en dan ben je dubbel zo veel kwijt liever duurder en gelijk duidenlijkheid dan goedkoop en niks weten. groetjes
trouwens is er iemand die dit misschien weet ? heb van vriendin ovu test meegekregen van sensitest zo een stripje (me borst doet echt ongeloofelijk pijn en tepel voelt aan alsof ie in de brand staat en er afgetrokken word ) en er staat een 2de streepje wel lichter dan de controle streep maar goed zichtbaar (controlestreep is trouwens ook licht ) is dat normaal dat een ovu test altijd een 2de streepje geeft?
Hoi Joyce, Ik heb vorige week precies hetzelfde gehad en ook die vraag gesteld hier. Misschien toch zwanger? Ik wacht ik elk geval nog even tot het weekend (probeer ik..) en dan zien we of het klopt!
Ik heb het ook gehad...een heel dun inie minie streepje 5 dagen voor mijn nod...heb toen 4 dagen voor mijn nod getest met Clear blue digitaal en die zei zwanger