zoooo verdrietig en zooooo kattig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vissie26, 24 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Helaas, ik was wel uitzendkracht. Het lukt me allemaal niet meer. Ik kom helemaal niet meer uit mijn woorden. Ik moest een telefoontje plegen voor de hypotheek. Ik was totaal onverstaanbaar en moest zoeken naar woorden. Wat gebeurd er toch allemaal?

En wat is dat voor een lichte bruine streep op mijn buik en voor rode vlekken op mijn borsten en buik?

2. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hey vissie

ik word ook hellemaal verdrietig :cry: als ik jpu verhaal lees,ik zou ook gek worden van dat allemaal.maar als ik jou was zou ik toch eff naar de ha gaan.heel veel succes meid.en kom op komt goed.

groetjes fempje

3. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Mocht ik zwanger zijn, dan is het echt niet leuk. maar dan weet ik waarvoor ik het doe.

Heb net lekker de kleine zeemeermin zitten kijken. Maar ondertussen blijven de waterlanders hoog zitten en heb ik weer pijn in mijn borsten. Het gaat weer lekker.

Ik moet donderdag naar de ha, maar als het hormonen zijn weet ik niet of zij er iets aan kunnen doen. het lijkt mij wel erg heftig voor ontpillen.

4. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Vissie je bent gewoon een beetje van slag momenteel hebben we allemaal wel eens lekker je bed ik en lekker rustig aan doen hoor....vast hormonen moet haast wel...ff lekker uit balen, brullen en dan koppie weer op en weer verder gaan..

5. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Gaat het vandaag alweer wat beter?

6. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    hey meis,
    hoe is het vandaag?
    Das wel balen ja dat je uitzendkracht was, dan ligt het allemaal een stuk ingewikkelder, helaas. Viel er helemaal niet meer over te praten? dit kan toch iedereen wel eens een keer overkomen?

sterkte meis,

Liefs,
    Daan

7. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Het gaat weer wat beter. Ik voel wel dat de waterlanders nog steeds hoog zitten. Ben vanmorgen ook weer misselijk geweest.

Ben wel boos op een vriendin. Met haar kon ik hier wel over praten. Maar toen ik over hormonale bom begon zei ze dat dit kon met ontpillen en of zwanger zijn en dat een zwangerschapsstreep veel te vroeg was en dat ik maar niet naar de verloskundige moest luisteren die zei dat dat ook hormonaal was. Ik moest naar luisteren want ZIJ heeft een kind. Ik heb echt zoiets van dat maakt je nog geen alweten persoon.

Ik heb weer steken in de zij en in de baarmoeder. Nu is de ongi weer weg en krijg ik ineens weer van die lichte krampjes. en pijn in de borsten. Ik heb echt genoeg van mijn lichaam.

8. Flore

Flore Actief lid

4 okt 2006
    114
    0
    0
    He lief vissie,
    Ik ben geen dokter maar ik denk dat dit inderdaad een hormonale kwestie is. Tot ongeveer 30 dagen na het slikken van de laatste pil had ik ook dezelfde klachten alleen lichamelijk dan. Ik voelde heel erg dat m'n lichaam de strijd aan ging.
    Soms dacht ik gewoon dat ik zwanger was. Op een middag heb ik gewoon overgegeven.
    Probeer wat leuks te gaan doen het is een ware afleiding. Geef je lichaam gewoon de tijd om aan het normale patroon van een cyclus te wennen.
    Veel liefs van
    Flore

9. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Ik ben de 30 dagen al gepasseerd. Moet op 3 nov naar de gyneacoloog. Dan weet ik meer.

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik hoop dat je het volgende niet verkeerd opvat maar:

Kan het niet zo zijn dat je stiekem van binnen nog steeds hoopt/denkt dat je zwanger bent?

11. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Daar heb ik ook al aan zitten denken. Ik hoop natuurlijk wel, maar ik ben ook reeel. Ik heb een bloeding gehad en ben dus naar alle waarschijnlijkheid niet zwanger. Maar ik weet het natuurlijk niet 100% zeker. Dit omdat volgens jullie een streep een streep is. Kortom er blijft een posi test tussen zitten.

Een kruidvattest. Ik wacht dus het oordeel af van de gyne. Wordt ondertussen wel gek van de klachten. en dus ook de onzekerheid van wat is er aan de hand.

Of het lichaam speelt een heel geavanceerd spelletje, of het betreft een zwangerschap. Ik hoop natuurlijk het laatste. Maar aan de andere kant heb ik liever dat ik en mijn ventje er samen voor kunnen gaan in plaats van een hele plotselinge zwangerschap.

12. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Waarom test je niet gewoon nog een keer met een ander merk? Ik zou toch echt wel duidelijkheid willen hebben...
    Vreselijk als je je zo moet voelen.
    Sterkte!

13. Knollie

Knollie Actief lid

17 okt 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Jeetje, wat vervelend allemaal!

Ik denk dat het inderdaad goed is om naar de huisarts te gaan! Probeer vantevoren alle klachten op te schrijven zodat je ook zeker weet dat je alles hebt (Ik heb namelijk heel vaak dat als ik weer buiten ben, ik een hoop vergeten ben te zeggen!)

Probeer voor de rest een beetje afleiding te zoeken. Ik weet dat dit erg moeilijk is!

En die streep op je buik, heb je die nu nog? Soms denk ik ook wel eens dat ik een streep zie, maar dat komt dan van de naad van mijn slip!

Heel veel sterkte!

14. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Die streep om mijn buik staat er nog. Zit precies in het midden en loop van mijn navel naar beneden. Hij is erg licht, maar als je goed kijkt loopt er toch een lichtbruine streep.

Ik heb nog een vraag...ik heb dinsdag doktersassistente aan de lijn gehad. Het eerste wat ze zei het zit in je psyche :confused: Ook zegt ze dat als je de pil slikt je onmogelijk zwanger kunt raken :confused: Ik wil hier eigenlijk een officiele klacht van maken. Ik pik niet dat iemand me gelijk zegt via de telefoon dat het psychisch is. Zeker niet van een assistente. Waar zouden jullie de brief heen sturen?

15. Knollie

Knollie Actief lid

17 okt 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    De assistente van mijn huisarts heeft ook ooit iets heel vervelends tegen mij gezegd! Ik heh de klacht bij mijn huisarts neergelegd. Hij vond dit ook belachelijk en zou er werk van maken. Of hij dit ook gedaan heeft is natuurlijk een tweede. Ik denk wel dat ze erop is aangesproken.

Mijn moeder heeft dit laatst ook gehad met de assistente van een arts in het ziekenhuis. Ook zij heeft de klacht bij de arts neergelegd!

Sucees meid!

16. Knollie

Knollie Actief lid

17 okt 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Tjonge....................krijg je dit er ook nog eens bij!
    Één komt nooit alleen!

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Sterkte meid, dit klinkt echt vreselijk. Ik hoop dat je jezelf een beetje overeind weet te houden. Hier alle steun voor jou en een [-o< dat alles weer een beetje op z'n pootjes terecht komt...

Laat je niet gek maken, ook niet door een bijdehand stuk assistente!

Darcy

18. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Kom net van de huisarts....Ook al een kwakzalver! Hij beweert dat je onmogelijk zwanger kunt zijn als je ongesteld bent. Ik dacht dat deze mensen opgeleid waren en kennis hadden van het menselijk lichaam? Ik heb nu de ervaring dat artsen niks geen verstand hebben van de vrouwelijke cyclus met zijn hormonen.

Na al dit gedoe begin ik me wel zorgen te maken over de gyneacoloog. Mag hopen dat dat wel een arts is met verstand van de cyclus en al zijn perikelen.

By the way, ik leg hem uit wat mijn humeur, sjachie en verdrietig. Eerste wat hij vraagt, ben je zwanger?

19. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Wat een verstand, natuurlijk kan je wel zwanger zijn als je de pil hebt gebruikt of een bloeding hebt gehad! Dat hoor je toch wel vaker?!
    Hormonen zijn maar rare dingen die van alles kunnen doen, maar vervelend is het wel...
    Ik zou de gynacoloog maar afwachten en anders een second opinion aanvragen.

Sommige artsen zijn echt waardeloos. Daar wordt je echt treurig van. Voorbeeld: ik ben chronische rugpatien, soms lig ik de hele dag op bed. Wat zegt een arts: je moet natuurlijk nooit de hele dag op bed gaan liggen, want dan verslappen je spieren alleen maar. Ja duhuh! Doe dan wat aan die pijn of neem het een paar dagen van me over ofzo!

Zucht... Hey maar Vissie en anderen. Wat is dat voor streep dan, van je navel naar beneden?

20. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Hij bedoelt dat als je de pil slikt dat je dan niet zwanger kunt raken en dat als je zwanger bent je niet ongesteld kan worden.

Deel Deze Pagina