zoooo verdrietig en zooooo kattig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vissie26, 24 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Wat betreft de zwangerschapslijn: het is onwaarschijnlijk dat het een "echte" is, die kan pas veel later verschijnen: rond de 15e week maar iig pas in het 2e trimester.

en zo ben ik dat een aantal keer tegengekomen, op verschillende websites.

Wat betreft de overige verschijnselen: jeetje, wat rot zeg, vooral die situatie bij je huisarts! Aftellen tot de gyn en hopelijk brengt die duidelijkheid. Succes ermee....

2. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Kun je ook een nep lijn hebben dan?

3. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Pardon? Ik voorzie je van informatie en als die informatie je niet zint, kan ik daar niks aan doen.

Of is het de bedoeling dat we op eieren lopen omdat je zwanger kunt zijn?

4. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hoi Vissie
    Hoe gaat het nu? Voel je je al iets beter?
    Wanneer moet je naar de gyn? Ik hoop dat je daar wel een antwoord krijgt waar je wat mee kan.
    Heel veel sterkte meid!

5. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    @ Marielize

Het was meer een vraagstelling dan lullig bedoeld. Ik bedoel of het ook mogelijk is dat je een lijn krijgt terwijl er van een zwangerschap geen sprake is.

Het was geen kritiek naar jou toe en ook vraag ik echt van jullie om op eieren te gaan lopen. Ik heb het er ook niet over gehad dat de informatie me niet zint, hoor.

sorry, als de vraag een beetje kortaf leek. Ik kan je verzekeren dat hij zo echt niet bedoeld is.

3 nov moet ik naar de gyn en ik hoop dat ik dan wat zekerheid krijg. Voor nu gaat het zijn gangetje. Het wisselt heel erg. Gisteren hele dag spierpijngevoel gehad in de rechterlies. Nu weer zo misselijk dat ik geen brood wil.

Maar ik krijg het gevoel dat ik jullie een beetje lastig begin te vallen met dit verhaal. Omdat het al zo lang duurt. Als dat zo is moeten jullie het me wel vertellen.

Ik ben wel blij met jullie medeleven.

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Wow, ff rustig.

Wat is er nu fout met het vragen of er dan ook zoiets bestaat als een neplijn?
    In je info staat er vanaf 15 weken, dat kan bij Vissie26 niet het geval zijn, dus vraagt ze nu gewoon of er ook een neplijn is?

Zoiets als schijnzwanger weetje wel, je bent het niet maar hebt alle symptomen, dus als er geen echte lijn kan zijn is er dan zoiets als een neplijn?

7. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Dat valt wel mee hoor, je moet je verhaal toch gewoon kwijt. En als iemand het als een last ervaart, leest ie het toch gewoon niet, topics genoeg hoor!
    Ik kan me best voorstellen dat je met heel veel vragen zit er gebeurd ook zoveel met je lijf.

Zelf ben ik volgens mij nog (steeds) aan het ontpillen en dat is voor mij (en soms voor mijn vriend) ook echt geen pretje hoor!

Gelukkig kan je aankomende week al bij de gyn terecht.
    Misschien een stomme vraag hoor, maar moet je daar geen verwijsbrief van je huisarsts voor hebben? Of heb je die gewoon?
    Hiermee bedoel ik niets verkeerds mee hoor, maar ik was gewoon nieuwsgierig hoe dat gaat. Ik heb namelijk al eerder gelezen dat mensen daar in een vroeg stadium naar toe gaan en krijg dan niet altijd mee of ze dit via de huisarts geregeld hebben.

Ik hoop in ieder geval dat je een iets rustiger weekend te gemoet gaat.
    Laat je maar lekker vertroetelen door je hubbie :)

Deel Deze Pagina