Zoooo wisselend

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miek, 5 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miek

    Miek Lid

    22 okt 2005
    8
    0
    0
    En dan nog iets,
    Ik bemerk dat ik de ene dag veel last heb van mijn bosrten en de andere dag weer niet. Herkend iemand dit? Ik ben dan zo bang dat het een teken is dat het misgaat en zit de hele dag maar aan mijn borsten te voelen. Beetje gek gezicht hoor ;) En vooral zo gek makend
     
  2. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Haha dat had ik ook hoor... en als t echt een dag lang geen zeer deed, toch maar ff voelen ;) Maar het is dus normaal...
     
  3. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Schijnt zeker normaal te zijn, ik heb dat met andere dingen, eten en misselijkheid...de ene dag eet ik er op los en de andere dag voel ik me beroerd.
     
  4. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Je HOEFT geen last te hebben... het is geen indicator hoe goed je zwangerschap wel of niet gaat. De 1 heeft wel last van gevoelige of pijnlijke borsten en een ander weer helemaal niet of wisselend...

    hahaha dat aan die borsten zitten is zo grapppig... ik moet ineens weer denken aan toen ik borstvoeding gaf en ik steeds aan mijn borsten zat om te voelen hoe vol ze waren... ik had het vaak niet eens door dat ik dat deed... overal...

    Anna
     
  5. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik heb al bijna 9 mnd last van pijnlijke borsten
    en das zeker geen teken dat het fout gaat meis ,das een teken dat je borsten zich klaar maken op de borst voeding
    je zult ook zien dat ze groter en voller worden
    dus geen paniek hoor hoort er allemaal bij

    geniet er maar lekker van :) debbie
     
  6. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Ja bij mijn eerste had ik echt enorme borsten... Als ik nu foto's terug zie, wauw daar is Pamala Anderson niks bij hahaha
     
  7. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hahahaha en dat zonder ingreep whahahahaha
     
  8. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Vooral 3 dagen na de bevalling met de stuwing toen de borstvoeding goed op gang kwam... Ik zei tegen mijn man> kijk er maar goed naar want zo groot als vandaag worden ze nooit meer... hahaha Nou ik ben benieuwd hoe ik hier over 8 maanden over denk...
     
  9. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja die mannen boffen dan maar ff..hahaha
     
  10. Veertje14

    Veertje14 Actief lid

    30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Zal mijn man inderdaad leuk vinden, voor hem kunnen borsten niet groot genoeg zijn.
    Ik heb al geen kleintjes dus ben benieuwd of ik rechtop kan blijven staan ben tenslotte maar 1.61m

    Hahaha

    Veel liefs Vera
     
  11. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    hahaha nou als je borstvoeding gaat geven kun je je lol op...
     
  12. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik heb nu alleen nog heel erg last van mijn tepels..
    Mijn borsten zelf zijn niet meer zo gevoelig .. gelukkig maar .. al word je van gevoelige tepels ook niet echt blij .. haha
     
  13. Veertje14

    Veertje14 Actief lid

    30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Mijn hele borsten doen zeer kan er niet eens de waterstralen op hebben onder de douche, maar je ze moeten toch gewassen worden dus tandjes op elkaar!

    En Anna ben idd van plan om borstvoeding te gaan geven dus ik zal mijn man alvast voorzichtig voorbereiden en hem ook vertellen dat ze dus niet zo blijven (haha)

    Veel liefs Vera
     

Deel Deze Pagina