hallo meiden ik heb al 2 dagen zo'n hoofdpijn een zeurende zware hoofdpijn ik ben 14 weken zwanger en weet niet of het daarvan kan komen vroeg me af of iemand dit ook heeft of weleens heeft gehad , ik durf geen asprine te nemen maar hier word ik ook niet goed van nou ik hoor het wel liefs diaan
Drink je misschien te weinig? Die hoofdpijn kan van de afvalstoffen van je baby komen, meer drinken kan dan de oplossing zijn.
ik drink heel veel juist per dag ongeveer 2 liter maar misschien is het niet genoeg bedankt liefs diaan
Maar je mag paracetamol hoor. Heb zelf ook vreselijke hoofdpijn. Was naar de dokter geweest en die heeft aangegeven dat je gewoon paracetamol mag.
jouw dokter zei niet waardoor het kwam die hoofdpijn heb me laten vertellen een te hoge bloeddruk maar ik ben altijd al een piet paniek dus geloof alles
Tijdens je zwangerschap mag je maximaal 3x 2 paracetamol (v 500mg) per dag nemen. Dat is echt verantwoord en kan geen kwaad. Sterkte met je hoofdpijn...hoop dat het snel over gaat.