brrr ik krijg ook de kriebels hoor! thuis gaat het goed, maar ik durf nu echt niet de honden uit te laten of met de auto op pad te gaan!
Ik heb ook zo'n hekel aan vuurwerk, het is wel mooi hoor maar die lawinepijlen brrrr. En als je dan hoor voor hoeveel geld er aan vuurwerk de lucht in gaat, daar kunnen ze in Afrika de mensen goed van voeden en medicijnen voor zorgen.
Wij blijven ook maar lekker binnen, ik ben ook een beetje angstig maar dan alleen als ik buiten ben maar niet zo extreem als jij.
Ik moet het toch even snel melden! ik heb een fantastisch uiteinde beleefd! Ik woon sinds 11 maanden nu in een andere stad en in een flat ( 4 hoog) ik was wel erg gespannen hoor tot de klok 12 uur slog had me moeder aan de lijn en mijn vriend zijn moeder dus erg leuk! heb ook erg veel wijn gedronken dus dat helpt ook wel lekker muziekje op en aftellen. Maar heb toch wel echt even hard gehuilt!! en na 12e toch naar buiten al me buren om me heen erg gezellig, stond op de gallerij en vuurwerk was ver weg dus had onwijs mooi uitzicht. dus echt top ben wel beetje bang geweest maar niet zo erg als vorig jaar! echt super!!! slaap lekker en een gezond, gelukkig nieuwjaar lieve dames! Nu ga ik slapen liefs GwoonAn *Angela*