Oud en nieuw alleen vieren..

Discussie in 'De lounge' gestart door demaco, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ik baal zo enorm!

Mijn ex en ik zijn 1,5 maand geleden uit elkaar gegaan. Ik ben dus alleen met de kids.

Nou had ik mijn zusje uitgenodig voor oud en nieuw, mijn zus had dat ook gedaan, maar aan beide laat mijn zusje niks weten.

Dus zou ik naar mijn moeder gaan en daar blijven slapen met de kids. Nou nodigde mijn zus een paar dagen geleden ook mijn moeder uit (die wist niet dat ik daar naartoe zou gaan) en kreeg ik van mijn moeder de mededeling dat hun naar mijn zus gaan. Mijn stiefvader had toch ook al bedacht dat hij het niet zag zitten om op nieuwjaarsdag vroeg wakker te worden omdat de kids wakker zijn. Nou slaapt hij overal doorheen dus dat zal ongetwijfeld een smoes zijn geweest.

Maar goed, gisteren vertelde ik mijn zus dus dat ik eigenlijk naar mijn moeder zou gaan en dat die ineens afgezegd had omdat ze naar haar gingen. Zij en haar vriend waren zichtbaar geschokt, ze wisten het echt niet.
    Nou ja, prima... maar ook hun nodigen mij niet uit. Ik ben nou eenmaal te 'lastig' met de kids.

Ik zal me wel aanstellen maar ik kan hier echt wel om janken. Nou gaat het eigenlijk elke keer zo. Niemand die echt rekening houdt met mij en de kinderen.

Vriendinnen heb ik helaas al een tijd niet meer omdat ik tussentijds verhuisd ben naar een andere stad (100km verderop).

Nu ben ik dus met oud en nieuw helemaal alleen (met de kids die voor 7 uur al op bed liggen) bah bah..

Sorry voor dit doelloze bericht maar ik moest echt even mij ei kwijt :(

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Hè gatsie, nou ik kan me voorstellen dat dat echt niet leuk is. De breuk met je ex is nog vers en dan zit je er echt niet op te wachten om O&N alleen te vieren. Tel daarbij op de je moeder dus een soort van geen zin in jullie heeft en je zus je ook niet uitnodigt...nou dan had ik ook een potje keihard gaan zitten janken hoor. KNUF!

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik kan me voorstellen dat je dit niet leuk vind. Ik zou persoonlijk dolgelukkig zijn, lekker ongestoord en ongestresst die rare nacht doorkomen.
    Kun je niet zelf ook lekker op tijd naar bed gaan, filmpje kijken met wat lekkers erbij? Dan zit je ook niet de tijd weg te kijken en jezelf op te eten van de zenuwen.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Da is inderdaad niet leuk. Heb je tegen je moeder gezegd dat je het helemaal niet leuk vindt om zo aan de kant geschoven te worden?

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou das idd niet leuk. zou ook echt zwaar teleurgesteld zijn. mijn ma zou ook nooit zoiets laten gebeuren. bah zeg

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wat lullig allemaal! vooral de opmerking over/van je stiefvader over het vroeg wakker worden. Het zijn toch zijn (aangetrouwde) kleinkinderen waar hij het over heeft. Vaag dat je moeder afzegt.
    Verstand op nul en proberen er toch maar wat van te maken, eventueel kun je de oudste wakker maken en samen vuurwerk kijken, is dat wat?
    Wij gaan dit jaar ook niets doen, maar ben wel samen met mijn man dus daar ben ik blij om. Vind het zelf te lastig met de kinderen, en vorig jaar was de oudste erg bang (gevolg was maanden slecht slapen), dus daarom dit keer thuis.
    Sterkte!

7. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ja ik ga zowiezo mijn dochter wakker maken. Vorig jaar vond ze het prachtig en ze slaapt daarna weer makkelijk in.

Tja en tegen mijn moeder zeggen heeft geen zin, dringt toch niet tot haar door. Dit soort acties heeft ze geregeld, maar dan zijn het geen feestdagen.

Komt ook nog bij dat ik als de dood ben voor vuurwerk. En alleen tv kijken vind ik verschrikkelijk.. Dus dat hou ik ook niet vol tot aan 12 uur. Maar goed. Dat wordt dus idd vroeg naar bed en de wekken zetten voor 12 uur.

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    probeer je niet zielig te voelen maar handel!!!
    (ook al is het makkelijker gezegd dan gedaan)
    vraag gewoon aan je zus of je ook mag komen.
    laat het niet in de lucht hangen maar zorg dat je duidelijkheid hebt

9. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ja daar heb ik aan zitten denken. Maar ze zullen mij nooit laten blijven slapen daar. Ik heb geen auto dus zou dan snachts met de fiets met de kids terug moeten. Dat vind ik geen optie.

Ik ga het zeker wel vragen, maar ze drinken beide met oud en nieuw dus wegbrengen zou waarschijnlijk ook niet kunnen. Ik heb nog zitten denken om te vragen of ik hun auto zou mogen lenen om naar huis te rijden maar ik woon niet echt in een veilige straat wat vuurwerk betreft..

10. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nou ik vind het behoorlijk lullig voor je!
    En ik snap niet de rest van je familie nu lekker feest kunnen vieren.Als ik zou weten dat mijn dochter/zus alleen zou zitten met oud en nieuw(tegen haar wil) zou ik me enorm schuldig voelen.
    Ik begrijp je gevoelens daarom volkomen.

Ik vind het moeilijk om je advies te geven omdat ik je persoonlijke situatie niet ken maar ik zou wel mn trots hebben en denken bekijk het maar!
    Na alles wat je onlangs hebt meegemaakt(scheiding) zou je toch verwachten dat ze zich meer om je zouden bekommeren.
    Probeer er toch iets van te maken iig met je kids.
    Succes ermee!

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Waar woon je?

12. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Apeldoorn

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Das een beetje ver, anders hadden jullie wel hier mogen komen. Wij vieren het met vrienden en die hadden dat echt niet erg gevonden.

14. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Daar zat ik dus ook al aan te denken,maar voor ons is Apeldoorn ook veeeel te ver weg.
    Ik vind het gewoon ronduit schandalig dat dr familie haar laat barsten na alle ellende die ze pas heeft gehad.En anders troewens ook hoor.

15. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Jeetje dit verwacht je niet van familie helemaal niet net na je scheiding!
    Ik ben ook alleen met mijn zoontje maar dit is een bewuste keuze ik ben ook bang voor vuurwerk en heb geen zin om midden in de nacht met de kleine man over straat te moeten!
    Wat lekkers op tafel en tv hangen komen leuke programma;s op tv vind ik persoonlijk.
    Om 12 uur ff voor het raam kijken en tegen 1.00 me mandje in en als de kleine ook wakker is gezellig bij mij in bed.
    Hoop dat je het toch nog een beetje leuk heb oudejaars avond!

16. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik ben ook alleen met m'n dochter met oud&nieuw. Als je wilt ben je welkom hoor, woon in Amersfoort :)

17. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Tja, helaas kan ik nooit zo op mijn familie vertrouwen. Maar inderdaad nu ik eigenlijk verder niemand heb vind ik het wel heeeel lullig.
    Ook voor de kids, want die zouden het ook erg gezellig vinden als familie erbij is. (de oudste dan)

18. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ja ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Kids bij mij in bed (als de jongste tenminste wakker wordt van het vuurwerk). Als ik het trek ga ik tv kijken en anders slapen tot 12 uur.. Maar het is helaas niet de gezellige avond waar ik toch wel op gehoopt had.

19. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    nou lekkere familie!
    Kun niet vragen of ze allemaal bij jou komen?

20. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Dat zullen ze toch niet doen ivm de flat waar ik in woon. Teveel gajes hier en mijn zus wil in de eigen straat blijven altijd.

Deel Deze Pagina