ik kan 't nog niet geloven.. Ik heb ook haast geen symptomen, al hoewel het gevoel in mijn baarmoeder wordt steeds zwaarder lijkt wel. Maar ben wel bang dat er weer niks is, zeker omdat ik amper symptomen heb.....
Gefeliciteerd!!! Herken het wel hoor! Heb zelf al 6 testen gedaan Blijft toch beetje onwerkelijk he?!
Gefeliciteerd! Begrijpelijk dat je bezorgd bent, zeker na je eerdere ervaring. Maar de kans dat het goed gaat is toch echt veel groter! Succes met je zwangerschap.
Gefeliciteerd! ik begrijp dat je bezorgd bent hoor. Hopelijk helpt het een beetje als ik je vertel dat ik 9 maanden lang amper symptomen heb gehad en nu een zoontje van 2 jaar rond heb huppelen.
Zonnetje ik ben ook al 6 testen verder waarvan 2 negatief, haha 😳. Dank jullie wel ! O brinta dat helpt zeker dat je dit zegt! Ik merk alleen dat mn baarmoeder echt zwaarder aanvoelt, had ik de vorige keer niet dus hopenlijk een goed teken!😍
Gelukkig! . Ik weet niet meer hoe mijn baarmoeder aanvoelde want ik wist ook pas met 12 weken dat ik zwanger was, zo weinig symptomen had ik . Mijn menstruatie bleef wel weg, maar dat had ik wel vaker dus daar had ik verder geen aandacht aan besteed.
Haha zo bizar zo laat! Scheelt wel weer stres met of je een goede echo hebt bij 6 weken bijvoorbeeld!😜😜 Bedankt allemaal!!