Hallo Allemaal, Omdat ik zelf veel positieve verhalen zocht tijdens de behandelingen met IUI-D zodat ik me hoop en geluk omhoog kon trekken en weer beetje positiviteit kon vinden wil ik graag mijn eigen geluk even plaatsen. Daarbij wil ik IEDEREEEEEEEEEN enorm veel geluk wensen en vooral zeggen "KEEP YOUR HEAD UP, ook voor jou kot dat geluks momentjee! " Kort verteld : Na 1,5 jaar onderzoeken, operatie, behandelingen, hormonen, echo's en alle andere rompslomp hebben we onze eerste poging ( inseminatie ) ondergaan. De slagingskans was iets van 4 % want je had ongeveer 6 pogingen nodig wilde je beetje normale slagingskans hebben. Ondanks dat hield ik hoop. Mijn menstruatie bleef uit, maar ja dt kon ook door de stress en spanning komen toch ?! NIET DUSSSS !! Poging 1 en BAMMMMMMM! Gelijk raak !! Nu 18 mei voor de eerste echo naar de kliniek om te kijken of alles goed zit. Laten we het hopen !!!
Wat een leuk nieuws!!! Kijk op deze verhalen zitten we allemaal te wachten! Hartelijk gefeliciteerd samen en lekker ervan genieten nu!
Dankje well !!! Het is best uniek, normaal heb je bij poging6 pas goed slaginskansje maar bij ons gelijk de eerste. Ben nu ongeveer 4 a 5 weken. Heb alleen nu al een buikje, das tocch raar ????? Maar ik las iets over darmbuik ofzoo ?? Iemand ervaring of informatie over ??
Gefeliciteerd super nieuws. En heel herkenbaar Je darmen kunnen idd opzetten waardoor je een buikje krijgt. Maar dit is nig niet je kindje.
Inderdaad ik weet dat het nog niet van me zwangerschap kan zijn vandaar dat ik ook zoiets had van WAT IS DITTTT .. maar las inderdaad iets over dat je darmen kunnen uitzetten enz.. Trekt dit nog wel weg ?!
Dat vind ik nog beetje moeilijk ben een echt ijdeltuitjee ik kan niet wachten tot je echt kan zien dak zwanger ben ... Dit buikje vind ik alleen maar stom en angstaanjagend !! MAar jullie reacties stellen me hele boel gerust !! Tnx meidenn ik dacht echt dak gewoon dik werd maar nu weet ik at het me darme zijn
Beetje jammer dat ik wordt uitgelachen ........ Hahaha Nee hoor, Lach mezelf ook enorm uit !! Sta wel 20 x voor de spiegel buik in en dan weer ontspannen me vriend wordt gek van me joh !!! Heb zelfs me sport instructeur al gek gekregen ... ik zei "ja wat nou als ik 20 tot 25 kilo aan kom hoe gan we dat in hemelsnaam doen dan ? We willen namelijk september 2016 trouwen en zijn rond januar uitgerekend dus wi vanaf maart ongeveer gaan sporten maar ben als de dood dat ik het er niet af krijg met 3x sporten en diƫten ... hahahhahaha Mien Flut dat ik er ben
Ach meis. Gewoon beetje opletten wat je eet. Ik ben tijdens zwangerschap 16 kilo aangekomen. En kon na 6 dagen mijn eigen kleren alweer aan. Hoop dan dat dit bij jou ook zo mag zijn. En als een een eetkick krijgt neem de mijne dan over. Ik had dat met watermeloen, haha
Ik heb altijd wel opgelet met eten ... Eet zoizo weinig tot geen snoep en veel fruit .... En van die fruit yoghurtjes .... alleen in de weekenden wil ik nog wel eens van mijn pad af gaan ... Meloen is inderdaad goeie verslaving .... Heb er gelijk trek in !!
Ja was een goeie verslaving. Alleen ik was in de winter zwanger en moeilijk aankomen haha. Maar tis goed gekomen.
Ik half om half .. haha .. Maar hebben nieuw huis gekocht dus weinig tijd om te eten ... Kga 2 maanden bij me schoonouders wonen dus die zorgt r wel voor dak niet snoep ... haha ...