Opeens babykriebels?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door karinde, 13 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinde

karinde Lid

23 jun 2010
    12
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd of mensen zich hierin herkennen?
    Ik ben een 26 jarige student in het laatste jaar van mijn universitaire studie. Het plan was hierna van start te gaan met mijn carriere. Ik wist eigenlijk tot een paar maand geleden niet of ik uberhaupt wel kinderen wilde.
    Om mij heen krijgen wel veel vriendinnen baby's. En nu begint het bij mij ook echt enorm te kriebelen. Maar ik wil nog zo veel voordat ik een gezin wil stichten. Ik weet niet eens of ik zo'n verantwoordelijkheid wil hebben. Ik weet ook nog niet of een kindje ooit in mijn drukke leven gaat passen. Maar ik WIL een baby. Zo'n raar overheersend gevoel.
    Als ik verstandelijk denk, dan beredeneer ik dat ik de eerste 5 - 10 jaar zeker niet aan kinderen wil beginnen. Maar mijn gevoel gaat heel wat anders zeggen.....

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.195
    113
    Ja, dat begon hier ook zo, alleen toen was ik 22. Ik wist alles te beredeneren waarom het beter was om nog even te wachten etc, maar het gevoel overheerste, ik wilde een kind..

Nu 4 jaar later, 2 kids en bezig voor een 3e. Nooit een moment spijt van gehad overigens. Mijn carriére is er niet gekomen moet ik zeggen. Dat was voor mij geen bezwaar, maar ik kan mij goed voorstellen dat dat voor jou misschien anders ligt.

Deel Deze Pagina