Hallo! Weet iemand voor hoeverre het kwaad kan als je een tattoo op je onderbuik aan de zeikant een kleine tattoo laat zetten? Ik heb gelezen dat het niet mag als je zwanger bent. Maar na je eisprong weet je nog niet of je zwanger bent. Vandaar dat ik het v even vraag zou het kwaad kunnen voor de vrucht als je zwanger zou zijn?
Zou wel even bedenken dat die tattoo op een onderbuik na een zwangerschap misschien niet meer mooi is Alles rekt uit en na de zwangerschap kan de tattoo dan erg lelijk zijn Kàn...hoeft niet natuurlijk Maar ik zou het om die reden niet op mn buik doen
Denk in ieder geval wel goed na over de plek inderdaad.. Ik ben blij dat ik geen tattoo op mijn buik heb! Ik ben nu een wandelend zebrapad zit helemaal vol met striemen, en heb los vel, zo'n hangbuik...echt heel lelijk Hopelijk trekt dat nog wat bij, maar die striemen zullen er altijd blijven... Mar goed, ik heb dus pech gehad daarmee... Wil niet zeggen dat jij dat ook krijgt natuurlijk! Maar denk er dus wel goed over na, zou zo zonde zijn..
Ja dat is eigenlijk wel zo op welke plaats zou het ook mooi zijn? Ik dacht eerst op me arm maar wil het een beetje voor mezelf houden. Vandaar dacht ik op me buik maar als het dan zo lelijk kan worden na een zwangerschap wil ik dat risico ook niet nemen
Ja ik ben niet zo heel slank dus denk dat de zij niet zo heel moou zal staan denk ik. Ik zat te denken aan me pols maar dat kan je altijd zien op me werk enzo
Ik ben er al over uit me man en ik laten het allebei op onze borst zetten. Zaterdag hebben we een afspraak. Ook allebei hetzelfde lettertype
Echt op je borst of iets erboven? Als je het eerste bedoelt: Ik hoop voor je dat hij dan wel mooi blijft, je buik is waarschijnlijk niet het enige wat opblaast en weer leegloopt Bij mij had er waarschijnlijk een zielig hoopje inkt overgebleven op mijn borst.
Ow haha Oke ja ik wou hem een beetje schuin aan de bovenkant van me borst laten zetten . Niet echt in het midden maar een beetje bovenaan. Hoop dat hij dan wel mooi blijft
Je voet kan ook nog Ligt er beetje aan wat je laat zetten om te bepalen welke plek geschikt is ervoor.... Ik ben ook een wandelend zebrapad geworden door zwschap, en blies helemaal op door vocht, vooral mn voeten. Echter tattoo op mn voet is wel mooi gebleven, dus niet al te erg opgerekt al waren mn voeten 2x zo dik Qua borst, ik had alleen onderop wat kleine striemen zitten, tot ik stuwing kreeg en ze nog eens 4x zo groot werden als normaal, hoppaaaaa striemen aan alle kanten.....op bovenzijkant, zeg maar "aanhechting" vanaf je oksel ongeveer. Maar onder mn sleutelbeen is er niks veranderd, dus zet m daar ook niet te laag Heb verder op mn enkel, onderrug en pols zitten (pols na bevalling) en allemaal mooi en goed te bedekken
Ja me man en ik laten elkaars naam zetten op de borst. Dezelfde plaats met hetzelfde letter type. Op me voet wilde ik liever niet want heb er ook al een op me enkel staan . Is het niet verstandig dan om een tattoo te laten zetten als je zwanger wil worden? Maar je weet nooit hoelang het duurt voordat je zwanger bent. Ik laat hem zaterdag zetten a.s en heb gisteren me eisprong gehad. Maar ze zeggen dat het geen kwaad kan voor je nod?
Nee je hebt sowieso de 1e weken geen bloedband, maar zou t dan zelf doen als ik met ongesteld zou zijn geworden i.v.m. Genezing en eventueel infectiegevaar (zelfs in NL weet je maar nooit)