hoi allemaal mijn dochter is morgen 6 weken en eergisterochtend had ze rode bultjes in der gezicht toen k der uit bed haalde maar een uur later was het weg en gister ook maar toen hield ze rode plekjes en vanmorgen heeft ze weer bultjes en nu trekt het niet weg ze heeft het op der wangen in der oortjes onder der kin en op der keeltje k heb der hele lichaam nagekeken verder geen rode plekjes of bultjes te bekennen wie heeft hier ervaring mee groetjes marline
Het eerste waar ik aan denk is warmte uitslag, vooral omdat je schrijft dat de bultjes na een tijdje weer weg trekken. Ik zou het ff in de gaten houden en opschrijven wanneer ze de bultjes wel heeft en hoe lang het duurt voordat ze weg trekken..
Misschien dat ze wat meer spuugt in dr bedje en dat dat langs dr gezichtje loopt..Als Dhani wat meer spuugt wordt hij ook wakker met bultjes in zn nekje, op zn kin en wangetjes..maar dat trekt wel weer vrij snel weg
k gebruik altijd hetzelde wasmiddel en ze geeft nooit melk terug nooit dat is het raarste ze blaast wel steeds belletjes en soms loopt er wat speeksel langs maar niet als ze slaapt
Steven heeft dit ook al een tijdje, in het begin zei het cb dat het vd voeding kwam, nu zeiden ze dat het door het kwijlen en duimen komt. Zou het de volgende keer op het cb gewoon eens vragen.
thnx voor jullie antwoorden k moet 20 nov weer naar het cb toe zal het eens vragen ze heeft er geen last van en geen koorts duzz ha bellen is ook nie echt nodig het kan ook warmte bultjes zijn het zal wel overbezordheid zijn haha gr marline
Tim heeft dat ook regelmatig.. soms zijn is zijn huidje op die plekken ook wat droger dan anders. Ik smeer het in met een vettende zalf.. dan verdwijnt het meestal. Maar het kan idd door de voeding komen.
het lijken mij ook muggen builtjes die zien er bij babys heel amders uit dan b ij volwassenen ze jeuken ook niet (ik denk niet dat het door de warmte komt hoor dan zal ze ze niet alleen op het gezicht hebben dat is juist het koudst. groetjes gerdien