argh! *boos*

Discussie in 'De lounge' gestart door , 4 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    kom ik vandaag terug na een heerlijke vakantie van twee weken hebben die lummels van air france het ONDERSTEL van mijn bugaboo kwijtgemaakt, ik ben echt zo pissed, wat moet ik nou in hemelsnaam met een halve wagen :x



    nou geen leuke afsluiting van mijn vakantie BAH!
     
  2. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    eisen dat het weer een complete wagen word het kan toch niet zo zijn dat jullie nu voor de kosten op moeten draaien..
    echt achterlijk dat hun jullie spullen zoek maken..

    liefs,
    manuela
     
  3. Juli

    Juli Lid

    20 jul 2007
    67
    0
    0
    Precies, ze zorgen maar weer dat dit goedkomt toch?

    Maar he, wat een rottig eind van je vakantie!
     
  4. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    gewoon op kosten van je verzekering een complete nw uitzoeken ;)
     
  5. Niet meer actief

    Ja, lekker een nieuwe uitzoeken! :D
     
  6. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ja ben je toch gewoon voor verzekerd? Snap het probleem niet ....
     
  7. Niet meer actief

    Als je een reisverzekering hebt afgesloten, schade melden en nieuwe wagen claimen ! En anders hun aansprakelijk stellen...

    Succes ermee!
     
  8. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Ik zou ook boos zijn als dat me overkwam wat moet je nou zonder wagen.
    Hopelijk krijg je het gewoon vergoed en mag je een nieuwe wagen uitzoeken :D
     
  9. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haha nou ik snap wel dat ze baalt, iedereen zou balen lijkt me.

    Idd even nakijken of je verzekering het dekt en dan een nieuwe shoppen! Misschien een ander kleurtje proberen en wie weet komt ooit uiteindelijk dat gedeelte nog terecht en heb je er 2 kan je er eentje verkopen. Waar zou dat dan kunnen liggen he? misschien niet goed in het ruim gezocht?
     
  10. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs

    Ja ok, dat je ervan baalt begrijp ik, maar dat is een ander verhaal ...

    Zou me niks verbazen als dat onderstel morgen alweer ergens opduikt en gewoon nagestuurd wordt. Tis vervelend en ja balen enzo, maar tis niet het einde van de wereld (dat stond er ook niet, maar even als voorbeeld).
    Ik heb het en keer gehad met kerstkadootjes, een hele doos vol ... was blijven staan op het vliegveld, of in het verkeerde toestel of iets in die richting ... tja, zit je zonder kerstkadootjes .... ook shit, maar tis 2 dagen later gewoon nog per taxi bij ons afgeleverd. En als het nou helemaal kwijt is en onvindbaar, dat zijn zij daarvoor gewoon verzekerd en kun je een nieuw onderstel op hun kosten aanschaffen.
     
  11. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Daarom hebben wij gisteren alsnog een buggy aangeschaft voor de vakantie. Die mag namelijk opgeborgen worden in het bagagerek.
    Zoiets zou ons namelijk ook overkomen hoor en dan sta je daar in Amerika met een halve wandelwagen. Schiet ook niet op.

    Groetjes Anita
     
  12. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    idd je reiverzekering dekt dit gewoon hoor

    hun zijn aansprakelijk voor het zoekraken

    meteen schiphol op de hoogte stellen (neem aan dat je dat al gedaan hebt :)) en je reisbureau in kennis stellen van het zoekraken van

    succes
     
  13. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hey Ayyildizf ;)

    Nou geen leuk einde van de vakantie :x
    Indd wat de meiden al gezegt hebben, je reisverzekering op de hoogte stellen!
    Hopelijk hem m snel weer terug (of een nieuwe) ;)

    jessica
     
  14. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Oei das zwaar balen ! Ik hoop voor je dat ze het onderstel snel terug vinden, maar als dit niet het geval is, dan gewoon een nieuwe claimen bij die gasten !
     
  15. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Snap ook dat het goed balen is, maar de eerste die het zou moeten vergoeden is AIR France en neem aan dat je ook een formulier heb ingevuld voor de verzekering.
    Het is niet zomaar iets wat kwijt is, wel een kinderwagen die je veel nodig heb.
     
  16. augustus

    augustus Niet meer actief

    Volgensmij moet de vliegmaatschapij het vergoeden? Zij zijn hem immers kwijt geraakt.
     
  17. Niet meer actief

    Das gewoon k*t, maar idd ff melden bij je verzekering...
     
  18. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Moet je natuurlijk wel een reisverzekering hebben. Had je die een?
     
  19. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ook al had ze geen reisverzekering de vliegtuigmaatschappij moet deze alsnog vergoeden hoor.
    Ik ben ooit mijn koffer kwijt geraakt met al mijn kleding, gelukkig paar dagen later terug gevonden maar ik kreeg wel een vergoeding omdat ik kleding moest kopen en ik had geen reisverzekering ( dom dom dom )
     
  20. Niet meer actief

    net gebeld door schiphol en ze hebben het onderstel gevonden hij wordt vandaag nog voor 19:00 gevonden


    :D

    gelukkig!
     

Deel Deze Pagina