Bandenpijn verschillend per week?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Snowy82, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Ik val waarschijnlijk in herhaling met deze vraag, maar ...
    rond week 6 tot en met 8 had ik verschrikkelijk bandenpijn, lag er de hele nacht zwetend van wakker. Daarna eigenlijk niks meer, maar nu zit ik in week 12 en heb ik van die hele kleine ministeekjes die geen pijn doen die rond fladeren in mijn buik rondom mijn baarmoeder. Ja misschien een rare verklaring, maar het is ook wel een raar gevoel. Gebeurt zoveel nieuwe dingen met mijn lichaam waar ik niet gewend aan ben.

Ik neem aan dat dit ook bandenpijn is? Weet niet of je verschillende fases hebt van bandenpijn?

2. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel zelf ook elke keer wat nieuws, trekken, steken, kramp. T schijnt er allemaal bij te horen. Wat precies wat is is niet altijd duidelijk, oprekken baarmoeder, bandenpijn, er gebeurd vanalles!
    Nu weer in een nieuwe fase, drukke boeffie zorgt ook voor hele bijzondere ervaringen in mijn buik ;).

3. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Als ik snies bijvoorbeeld doet het wel "pijn", alle spieren die ineens samentrekken die ik niet eens wist dat ik had.

4. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Was blijkbaar bandenpijn, aangezien ik na een paar dagen veel last te hebben gehad ineens merk dat ik niet meer om half 4 s'nachts hoef op te staan om te plassen want het doet pijn aan mijn blaas. Denk dat mijn baarmoeder omhoog is gegaan.

Deel Deze Pagina