Hey dames, Ik heb een paar dagen last van mijn onderbuik. Het is een soort branderig gevoel. Gisteravond had ik het heel erg aan mijn linkerzij kant. Soms voel ik het ook op mijn schaambot en links in mijn lies. Het lijkt niet op een ongipijn. Heel soms heb ik steken.. Ik neem al medicijnen voor mijn darmen, tot gisteren heb ik dus nooit meer last gehad van mijn darmen. Kan ik toch misschien zwanger zijn? Eigenlijk ga ik liever naar de huisarts, maar wil toch wachten tot mijn NOD..
nee hoor.. haha.. geen gezeur.. vaak wil je zo graag dat je ook van alles voelt! Ik zou ook wachten tot na je NOD. Dan kun je evt meteen de huisarts vragen om een bloedtest! Mijn duimpjes duimen voor jouw! dikke kus Sizzel!
ja.. anders krijg je misschien wel valse hoop... en ja.. je hoort vaak dat het mis gaat bij het innestellen. Dus eerst helemaal blij dat je positief gestest hebt, en daarna weer helemaal down omdat toch je ongi is komen opzetten.. hmm... ik zie dat je nog 5 dgn tot aan je NOD zit.. Ik weet het wachten duurt altijd lang.. verschrikkelijk! Heel veel Succes! kuz
en dat is het moeilijkste van alles..Het is echt een hel waar je doorheen moet..vooral als je zoveel voelt.. Ik hoop voor jouw dat je zwanger bent meid. Er zijn wel testen die je al 5 dgn voor NOD kunt doen.. volgens mij sensitest.. (voor als je jetoch niet in kunt houden) Maar ik zou wachten! kuzzzzz
ik had dat dus ook echt een zeurderig branderig gevoel en dat heeft bij mij wel 2 weken geduurd, en bij mij is het positief geweest want ik heb vandaag positief getest. Ik ben echt helemaal blij. Hoop dat het voor jou hetzelfde geld. Veel liefs Marieke
Ja he! Ik had altijd gezegd, neee hoor, ik ben wel geduldig dit en dat. Maar nee hoor, wanneer de laatste dagen aankomen, dan heb ik geen geduld meer.. En zodra ik ongesteld was geworden, was alle spanning in een keer weer weg.. Echt apart. Ik heb thuis 3 testen liggen, maar ben niet van plan om voor mijn nod te testen. Tot nu toe ben ik altijd op tijd ongi geworden, als ik woensdag niet ongi word, dan ga ik denk ik de volgende dag pas testen
Ahhgg meen je niet, gefeliciteerd Geniet ervan Nu krijg ik wel weer een beetje hoop hoor hihihi Ik hoop ook echt op een positieve test
hihi.. ik hoop dat je het vol kunt houden! en dan heb je al testen thuisliggen.. dan is de verleiding natuurlijk nog groter! Hihihi! hey Marieke! Gefeliciteerd meid! Ik hoop dat het bij Seker net zo zal gaan als bij jouw! kuz
Marieke81 van harte meissie. Ja het is erg spannend.. ik zeg ook van komt het dan komt het.. komt het niet dan niet.. Maar nu moet ik zeggen dat ik heel erg naar deze keer uit kijk. Voel me zo anders dan normaal.
Heel lief van je sizzel, dank je wel Komt ook een beetje door mijn man, ik mag ook van hem niet eerder testen, dan ga ik mij automatisch instellen op na NOD testen
Ik begin nu ook branderig gevoel te krijgen in mijn linkerboven been en onderrug. Ik heb het idee dat ik misschien toch eerder ongi ga worden. Want toen ik bij de 2de ronde ongi werd, had ik ook zulk soort pijn gehad. Maar veel heviger. En dat zelfs 1 dag voor mijn ongi. Maar toen had ik het in beide bovenbenen, onderrug en onderbuik. Aangezien ik dit eerder heb gehad, kan het zo weer gebeuren
Ik heb net 2 dagen, en vandaag ook nog een beetje, vage krampjes gehad. En gisteravond was het best heftig. We gaan maar hopen en wachten. En het is al eerder gezegt, het is erg moeilijk om te wachten Groetjes Esther