Oh vreselijk die vermoeidheid hè? Ik heb het ook zo erg gehad, tot pak 'm beet een week of 14 toen werd het minder. Niet dat ik nu echt bruis van energie maar kan in ieder geval mezelf wel weer wat op de been houden. Zodra ik 's avonds op de bank ging zitten, nadat ik DL naar bed gebracht had, viel ik gelijk in slaap. Nu val ik nog maar 3 keer in de week op die manier in slaap Sterkte, hoop voor je dat het minder wordt over een paar weken.
Gefeliciteerd met de zwangerschap! Herkenbaar! Vooral het eerste trimester erg moe, kleine man vraagt veel energie, daarnaast werkte ik ook nog.. Met 20 weken moeten stoppen met werken wegens lichamelijke klachten, het tweede trimester viel de moeheid mee.. Nu de laatst loodjes vanaf week 33 begon de vermoeidheid weer te komen.. Tussendoor als de kleine in bed ligt ook even liggen(of slapen).. Als het mogelijk is 's middags even naar opa/oma/oom/tante/oppas om zelf even te rusten? Neem de rust als het mogelijk is!
Bedankt voor alle berichten!! ik vind vooral de combinatie moe zijn en niet lekker voelen erg zwaar. Ik ben niet misselijk, hoef niet over te geven, maar toch heb ik de hele dag, vooral smiddags, zo'n naar gevoel, en ik heb het koud, alsof ik ziek word. Eten smaakt me niet, dus de hele dag snaai ik maar een beetje door, zodat ik niet alsmaar met een lege maag loop. De ene dag gaat beter als de andere dag, vandaag weer een enorme dip. Gelukkig mocht dochter een dagje naar opa en oma, ze zal straks wel moe zijn, kan ze ook weer op tijd naar bed, hihi. heel raar, maar savonds kikker ik vaak weer een beetje op. En, bankhangen is echt zo slecht merk ik, terwijl dat soms het enige is wat ik wil, maar ik merk dat als ik een beetje ga rommelen in huis(wasje ophangen, stofzuigen, etc.), dat ik daar wel wat van opknap. Ik hoop ook dat dit weer van tijdelijke aard is zoals bij mijn dochter toen. En iemand schreef combi peuter-baby is ook zwaar. Dat geloof ik meteen, ik was ook kapot toen dochter baby was, maar zo lang je je maar niet beroerd er bij voelt, beleef je het anders vind ik. Nu heb ik alsmaar het gevoel dat ik ziek word, zo vervelend!! Nou ja, ff doorzetten, het is voor het goeie doel zullen we maar bedenken, haha!