zooooo moe.. jullie ook?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sandramarije, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iCk

iCk Lid

3 jul 2008
    36
    0
    0
    hier ook verschrikkelijk Moe en ben nog geen 5 weken zwanger.. kan de hele dag wel slapen ..

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik had het al voor mijn NOD en heb het het eerste trimester gehad. Daarna niet meer en nu de laatste weken weer opnieuw. Is mijn meest uitgesproken kwaaltje.

3. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Hier idem dito.. Lag straks op de bank, ff later viel ik in slaap.. dat is me nog nooit gelukt.. :)

4. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    afgelopen week al 2 keer op de bank in slaap gevallen... vandaag cursus gehad en zooooooo moe.. lig nu al in bed (19:00)

5. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Ik kan ook staande slapen. sinds vorige week al erg moe. Bij ons zoontje had ik daar ook last van. gelijk al onwijs moe. Gelukkig was dat het enige waar ik last van had dus hopelijk blijft dat nu ook zo hihi.

6. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook moe moe moe sta al gaten op smorgens

7. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames ik ben zo blij te lezen dat ik niet de enige ben zeg...

Ben nu ruim 7 weken en ben vanaf week 4 en 5 ontzettend moe. Niet normaal. . Al lig ik de hele dag in bed nog ben ik moe. Ik wou de dokter bellen omdat ik juist dacht dat zoveel slapen en moe zijn niet door zwangerschap kon komen... wel dus..
    Zucht... herkennen jullie het ook dat jullie ook moe opstaan en alecht slapen gedurend de hele nacht? Woelen draaien... geen kussen of houding die lukt.

Ben echt ten einde raad want voelt niet gezond.. en dan die hoofdpijnen..

Wat raden jullie aan? Vitamines? Is dit tijdelijk of normaal..

8. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    ik heb die mama pillen van KV. En bij Jayden was ik na 3 maanden opeens weer heel energiek! tot die tijd was ik volgens mijn man heel ongezellig met al dat slapen haha

9. sjies

sjies Lid

27 jan 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog maar 5weekjes zwanger maar vreselijk moe...

10. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ik ben ook ontzettend moe en het lijkt wel dat het met de dag erger word... ben al het internet aan het afspeuren om te kijken wat er allemaal zou kunnen helpen maar ben bang dat ik het voor lief moet nemen..
    Vind het erg vervelend, werk (gelukkig) maar 2 halve dagen per week maar dat is me eigenlijk al teveel en mijn vriend werkt fulltime dus huishouden, boodschappen etc. moet ik doen maar het valt me zo ontzettend zwaar...ik kan de hele dag wel slapen en alles wat ik doe gaat echt met heel veel moeite..

11. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Die vermoeidheid is tijdelijk. Na 12 weken was het ergste voorbij bij mij. Ik lig wel nog steeds om 20.30 op bed, maar mijn wekker gaat elke dag om 6.00 dus dat is niet zo heel gek. Ff doorbijten dames, het is volkomen normaal.

Deel Deze Pagina