hey allemaal even 2 vraagjes puur uit nieuwschierigheid. *wat was het gewicht van jullie foetus op opgeveer 24 weken zwangerschap? de mijne was 730 gram,is dit niet zwaar? geen idee hoor,maar als ik op google zoek is het allemaal lichter. *en de 2e vraag ik ben vandaag naar de verloskundige geweest en ze hebben de fundus gemeten,ik ben 27 weken en 2 dagen zwanger maar ze vertelde dat de fundus hoogte op een zwangerschap van 29 weken is zeg maar. ik heb een heel raar voorgevoel dat ik ietsje verder zwanger ben ook,misschien kan dat ook wel met de fundus hoogte en de zwaarte van de foetus op 24 weken? ik ben benieuwd of meerdere van jullie dit hadden. groetjes...
Ik neem aan dat je een termijnecho hebt gehad? Die datum is gewoon de datum die je aan moet houden als duur van de zwangerschap. Ik loop ook steeds een stuk voor, maar ben echt zolang zwanger als de termijn echo. En qua gewicht.. Het zijn maar schattingen
Mijne was met 26 weken 794 gram en mijn fundushoogte was vergelijkbaar met 24 weken. Verder waren de verhoudingen hoofd/buikje/beentjes wel goed (had toevallig dezelfde dag een pretecho)