Wie weet een webshop met kinderkleding van benneton? Ik heb laatst een hele mooie kinderjas voor m'n dochter gezien, en na verder rondgekeken te hebben is dit tot nu toe de mooiste en eigenlijk wil ik hem wel hebben! Ik had hem toen gezien in scheveningen, maar goed dat is vanaf hier nogal ver. Kan zoiezo nog bij de v&d kijken, en misschien bijenkorf?
ik heb er ook een bij de V&D gezien, maar die niet kopen hoor, die is voor mijn dochter! zonder gekheid, v&d verkoopt ze dus wel.
V & D kan je toch ook online bestellen? Dus misschien eerst eens op internet kijken voordat je erheen rijdt.
een donkerblauwe, ze hebben hem ook in het roze. paar knoopjes bovenaan, beetje uiteenlopend. weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, maar hij was echt prachtig. ga m morgen kopen, dochter moet m even passen en was er niet bij toen ik m had gezien laatst.
http://www.benetton.com/alfresco/d/d/workspace/SpacesStore/ac8f8acb-4bc1-433b-94ae-4533dac31533/cappottilana_3.jpg?guest=true deze?
@ veraenroy, nee is m niet.. @lovely, ik wil m eerst even passen welke het mooist staat, maar denk dat we voor de blauwe gaan.
En de Bijenkorf heeft ze ook. In Zaandam is er ook een Benneton winkel. Maar voor jou is het waarschijnlijk te ver.
Nou op zich zou ik er wel voor willen rijden hoor! Vind het zo'n mooie jas, dus als ik hier de maat niet kan vinden. Dan maken we er een dagje uit van .
Inderdaad kijken welke kleur het mooiste staat. Zag op de site nog een leuke staan met een soort van centeur en bont op de capuchon...ook erg nice!
jup, dat is m! vind het alleen erg moeilijk met de maat, ze gaan hier van 18-24 maanden naar 3 jaar, er zit niks tussen in.
Oh neeee Lovely wat doe je me aan! Die link van je, deze: Benetton Collection - Toddler Daarvan vind ik de linker echt prachtig!
als je toch een dagje uit gaat kan je beter naar de benneton winkel in alkmaar gaan. Alkmaar is veel leuker om te shoppen (ik woon in Zaandam en qua kinderkleding is er niet zo veel...) en ook de Benetton winkel in Alkmaar is veel fijner.
Is er ook een webshop die benneton verkoopt? Heb net ff op de site van v&d en bijenkorf gekeken, maar die hebben geen benneton voor kids online.
Toevallig heb ik dat in Scheveningen gevraagd er is idd geen Benneton online shop! Irritant en jammer!!!
doe ik om jou te pesten! Mooie jassen hé! Zoiezo mooie kleding gewoon! Echt jammer dat er nergens online te koop is.
Door jou ga ik weer een kapitaal uitgeven aan een jasje! En omdat het jou schuld is dat ik onze rekening ga plunderen...vind ik toch wel dat je mij 20% moet terug betalen hahaha Ik hoop zooooo dat ze hem hebben bij de V&D in Groningen