Heb ook bijna geen energie ergens meer voor, vaak rond 3 uur smiddags vallen mn ogen bijna dicht op het werk Toch maar weer meer fruit eten dan als dat de tip is.. Zitten er in gedroogde abrikozen ook even veel ijzer als in gewone abrikozen?
Ik ben ook al maanden doodmoe! Een paar weken na mijn bevalling voelde ik me echt rot, had een grote bult in mijn nek en bij de internist geweest. Die bult is gelukkig gewoon een cyste en die vermoeidheid kwam door de pfeiffer die ik in mijn kraamtijd heb opgelopen. Voel me wel beter als in het begin, maar nog steeds niet fit. Dus ik denk dat het hier de naweeën zijn van de pfeiffer... Heb je dat misschien (gehad)? Daar kun je lang last van blijven houden.
Hier ook ontzettend moe, maar dat doet de zwangerschap niet het weer, want had het ook met het warme weer
Ik ben ook ontzettend moe de laatste tijd. Lig savonds vaak tegelijk met mn kleine man in bed. Mn man is van ma-vrij weg met zn werk en dan heb ik ook geen zin om op te blijven. Ik heb wel regelmatig last van ijzer tekort dus zodra ik weer vermoeid raak begin ik daar weer mee. Maar dit x heeft het bar weinig effect...Echt bagger! Maar hier kan het ook aan de stress liggen. Nov 2009 is mijn oma overleden na 8 jaar Alzheimer en zorgen dus. Mijn opa is 7 juli dit jaar overleden na een periode van zware psychische problemen en dus zorgen voor ons. Ben bezig met mn rijbewijs en heb dus onwijs zitten blokken voor de theorie om dat in 1x te kunnen halen. Ook maak ik me nu al zorgen over het feit dat ik straks een x examen moet gaan doen...Faalangst. Plus dat we maandag over een week de sleutel krijgen van ons nieuwe huis. EINDELIJK! na een proces(starterslening) dat volgens de gemeente 3-4 weken zou duren maar uiteindelijk 3,5 maand heeft geduurd. Maandenlang dingen doen waar ik eigelijk geen bal van snap en constant bang dat er dingen mis zouden gaan...wat er ook gebeurde. En dan komt het klussen en de verhuizing er ook nog eens bij. Niet dat ik er geen zin in heb...maar zal blij zijn als het klaar is. *zucht*
Dit is zo waar he, ook als je door psychische klachten het gevoel hebt zo moe te zijn, is dit écht een heel erg goed medicijn. Juist dat waar je geen behoefte aan hebt als je moe bent...ik spreek uit ervaring
Wat naar dat je een longontsteking hebt! Wel fijn dat je nu de oorzaak weet! Hoop dat je gauw weer opknapt Ik had gisteren plotseling na het eten een enorme energieboost en heb daar dankbaar gebruik van gemaakt en alles even schoongemaakt thuis (tot 22.00) vanmorgen nog wat hapjes gemaakt (ons kereltje is vandaag jarig) en nu ben ik wel weer moe, maar ook voldaan omdat ik vrij veel gedaan heb. Hoop dat ik nu mijn energie weer een beetje terug krijg en dat het maar tijdelijk is dat ik me weer zo moe voel. Nou veel zal ik hier niet zijn vandaag, Elk moment kan de eerste visite komen!
Ik ben er wel eens bang voor omdat mijn broer het vorig jaar ook gehad heeft. Maar ik heb volgens mij geen keelontsteking gehad. Wat vervelend voor jou dat jij ook zo moe bent. Belemmert het jou ook zo in je doen en laten?
Proficiat Susy! Hoop dat je een leuke dag hebt. Wij hebben zondag feest en hoop ook dat ik er goed kan van genieten...
Weet je wat ook een reden kan zijn? (helemaal als je er al jaren mee loopt en er geen oorzaak wordt gevonden..) Een verkeerd eetpatroon en/of voedselallergie. Sommige mensen reageren bijvoorbeeld heel sterk op suikers en worden daar doodmoe van. Ja, je krijgt even een energieboost maar over het algemeen is suiker erg slecht voor je lijf.
Ik heb ook geen keelontsteking gehad, hooguit een verkoudheid.. Ja, ik moet me er soms echt toe zetten om dingen te doen. De was ophangen bijvoorbeeld voelt dan alsof ik de avond 4 daagse moet lopen. Maar het gaat gelukkig wel beter als eerst, toen was ik soms zo moe dat ik 's avonds onder de douche ging zitten omdat ik te gebroken was om te staan... Hier werkt veel groente en fruit eten, water drinken en 's middags een half uurtje op de bank liggen goed .
Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat ik bij mijn bevalling veel bloed heb verloren, bijna een liter. Dus daardoor was ik ook moe en slap.