Hallo lieve allemaal, Ik heb helaas op 8 april een curettage gehad na 11 weken zwangerschap, dit is mijn 2e miskraam in 4 maand tijd, nu heb ik van de gyn na de curettage een pilstrip ontvangen die ik gedurende 1 strip slikken moest ivm harder, steviger worden van baarmoederwand, ben vorige week gestopt met de pil en nu vraag ik mij af wanneer ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden, maak me toch wel wat zorgen! Ik heb afgelopen vrijdagavond wel wat buikkrampjes gehad en een klein beetje bruin bloed verlies gehad maar het heeft niet doorgezet. Is dit normaal dat het uitblijven van de menstruatie langer duurt? Ik kijk uit naar jullie reacties! Alvast badankt xx
Heb niet de pil erna gekregen. Werd na iets van 6 weken ongesteld pas en niet veel maar wel pijnlijker vond ik. Mijn eisprong was daarna ook zeer pijnlijk. Dit was 1 rare cyclus en daarna weer allen normaal. Heb na de curettage ook niks meer gevloeid. Had wel pijn bij plassen eerste keer. Maar had dus een katheter gehad toen ik onder zeil was. Daarvan heb ik vlak erna mijn eerste blaasontsteking ooit gehad.
Hier ook pas na 6 weken ongesteld geworden. Het kan dus erg lang duren! Ik had wel iets meer last ervan dan normaal, maar niet extreem. De pil heeft daar niet zoveel invloed op. Althans bij mij. Succes ermee iedergeval!
Bedankt voor jullie reacties! Nou maar hopen dat mn menstruatie snel komt! Ik wens jullie veel succes toe in de toekomst! X
Bij mij duurde het negen weken. Was de maand erna wel gelijk zwanger . Sterkte met afwachten. Ik vond het slopend en wilde heel graag dat het weer op gang kwam en dat we het weer konden gaan proberen. Hopelijk komt het snel op gang en blijft het deze keer wel plakken