Hoi Er is hier een topic geweest over iets wat je op de pootjes kan bevestiging van de tripp trapp stoel. Zodat je kindje niet achterover kan vallen. Helaas kan ik dit onderwerp niet meer vinden maar wil wel graag die dingen hebben. Iemand enig idee wat ik bedoel? Alvast bedankt.
Ik weet wat je bedoelt, maar dat zit als het goed is standaard bij je stoel geleverd. Hier trouwens niet bevestigd, ik zie het nut er niet van in...
Ik weet ook wat je bedoelt (en welk topic ) Je kunt behalve op tripptrapp ook eens zoeken op triptrap, trip trap, tripp trapp of stokke. En ze zaten dacht ik inderdaad in de verpakking erbij, kleine stripjes ofzo.
Ik denk dat die dingen bij de babyset zitten. Ze zijn bij mij iig dezelfde kleur als de babyset. Er zitten schroeven bij, je klikt ze dus niet maar moet ze dmv schroeven bevestigen. Ze heten Tripp Trapp Extended Glider (heb het doosje hier staan, wil ze al een week monteren maar ja....)
Hoi Ik heb die dingen ook niet omdat dit een ouder model is (denk dat, dit de reden is) Heb de stoel namelijk tweede hands. Maar die dingen lijken mij wel noodzakelijk ivm de veiligheid. Weet iemand of ze ook los te koop zijn. zo ja, waar? Alvast bedankt voor de reacties. Foetbal ik zal eens gaan googleen