Onze zoon heeft zo'n beetje vanaf zijn geboorte constant de temp. 38 (soms 38.1) maar dan alleen 's avonds. In de ochtend zakt het weer naar tussen 37,4 en 37.7. Hij groeit wel goed, weegt nu 8,5 kg en is 75 cm. Is dit normaal, zijn er nog meer kleintjes met zoiets of moet ik ha raadplegen?
Is je thermometer wel goed? JE zoontje is al 7mnd zie ik. Je hebt het al die tijd nog niet aan cb of een dokter voorgelegd? tIs zowiezo een medische vraag, dus ik denk dat je beter daar terecht kunt. Ik heb geen antwoord voor je Maar je zoontje doet het er wel goed op hoor Mijn dochtertje van 13mnd is nog niet eens zo zwaar en zo lang, haha Succes!
Je hebt gewoon een warmbloedig mannetje. Mijn zoontje heeft precies hetzelfde, zijn normale temp is ook tussen de 37.4 en 37.8. In de avond kan het dan ook 38 zijn of wat hoger. Nou heb ik me laten informeren dat de temperatuur van kinderen een halve graad hoger ligt dan die van volwassenen. Ik houd er trouwens wel rekening mee met hoe ik hem kleed, ik heb het zelf snel koud en mijn vriend is net zo warmbloedig als mijn zoontje, ik kijk dus naar wat mijn vriend aantrekt. Mijn zoontje houdt er niet van als hij teveel aanheeft.
Zou me er niet al te druk om maken hoor. Gewoon een warmbloedig kindje. Ik heb al mijn hele leven een lage lichaamstemperatuur (36,5) en heb het dus alleen snel koud Je zoontje zal het waarschijnlijk wat sneller warm hebben.