Innestelingsbloeding of uitzonderlijk veel te vroeg ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rateltje0, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rateltje0

Rateltje0 Lid

28 feb 2012
    5
    0
    0
    Den Haag
    Hallo dames,
    Ik heb even een vraagje:
    Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik etos zwanger worden gaan slikken. Van binnen doet die pil het volgens mij goed, alles lijkt nu veel actiever bezig te zijn qua eisprong en ongesteldheid.
    Maar nu ben ik op dag 23 van mijn cyclus (terwijl dit normaal 32 tot zelfs 45 dagen is) en verlies ik bruin/roze "spul" om het maar netjes te zeggen. Het is waterig van structuur. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik nu ongesteld zou moeten worden omdat het altijd op zijn vroegst 32 dagen was, zou het misschien innestelingsbloeding kunnen zijn?

x

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ZOU kunnen, maar je kunt ook PMS spotting hebben (licht bruin/rozeverlies tussen ei en NOD).

Etos pillen kunnen je LF verkorten, dus een ongi is ook niet uitgesloten...

Ik heb zelf een LF van 4 / 5 dagen en werd de afgelopen cyclus met 23 dagen ongi...

Voor jou hoop ik natuurlijk dat het een innestelingsbloeding is!

3. Rateltje0

Rateltje0 Lid

28 feb 2012
    5
    0
    0
    Den Haag
    Heel erg bedankt voor je reactie, ik heb er zeker iets aan!

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Innestelingsbloeding 9 dagen voor je nod is erg vroeg, dat is meestal 2-3 dagen voor je nod of nog later.

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hallo,

Ik heb elke maand spotting voor dat mijn ong doorbreekt. Dat varieert tussen de 8 en 2 dagen voor NOD. Ik ben gestopt met Zwanger Worden van de Etos omdat de spotting steeds eerder leek te komen en ik me daar onprettig bij voelde.
    Misschien maar je kan het natuurlijk nog een tijdje aankijken.

Succes.

6. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rateltje, jouw verhaal komt aardig overeen met het mijne. Dus ik blijf je topic even volgen.
    Mijn cyclus duurt normaal ook tussen de 33 en 40 dagen. 18 december heb ik een miskraam gehad. Dus dat reken ik als eerste dag van mn menstruatie. Ik slik net als jij Etospillen. Nu had ik op dag 28 bruin bloed en vandaag roze afscheiding.
    Dus spannend wat het betekent! Ik heb wel alle zwangerschappen innestelingsbloed gehad.

7. Rateltje0

Rateltje0 Lid

28 feb 2012
    5
    0
    0
    Den Haag
    Nou dames, het heeft niet doorgezet. Het was 3 en een halve dag bruin/roze verlies en nu niets meer. Heb wel spierpijngevoel in men baarmoeder/eierstokken wat ik laatste maand heb gehad bij men eiersprong. Misschien dat het spotting was maar we wachten af tot dag 45 ! spannend

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Een innestelingsbloeding gebeurt tijdens het innestelen... dit kan al vanaf 4 DPO hoor...

Deel Deze Pagina