Zooooo teleurgesteld... :(

Discussie in 'De lounge' gestart door vivianbraak, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ben het met je eens hoor!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

En ik met jou:D

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik wilde niet eens een vrijgezellenfeest maar mijn beste vriendin wilde toch wat regelen. Wij zijn binnen 4wk getrouwd. Snel besloten ivm man die naar Afghanistan ging. Nou ja dan wel. Maar hou het klein heb ik gezegd.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier geen vrijgezellenfeest gehouden... Snap die bedoeling nooit zo :p

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pfff, ik zou me ook gebruikt voelen en er niet bepaald zin meer in hebben.. ('Gelukkig' hebben we al besproken dat hier geen vrijgezellenfeesten komen en ik heb toch geen mensen om me heen die zoiets zouden regelen. Opgelost :p)

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wat rot zeg :(

Ik snap het ook allemaal nooit zo.. Mijn eigen vrijgezellenfeest was perfect en kostte 30 euro pp hoorde ik, prima! Afgelopen zaterdag vrijgezellenfeest van mijn zusje gehad, dat was 70. Mijn man nog naar feest voor mijn zwager a 90 euro.. Al en met al kost het huwelijk van mijn zusje ons 400 euro :( niet leuk zo voor de dure feestmaand. Ik was ook écht niet blij toen ze aankondigden november dit jaar te gaan trouwen ipv volgend jaar, maar dat heb ik wel voor mezelf gehouden.

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @TS Je bent eigenlijk al gek :) dat je gaat betalen voor 2 mensen, maar als je dan zo kort van te voren nog 2 afzeggers hebt, zou ik ook een nare smaak van hebben. Ik zou dus niet aanbieden om voor die 2 te betalen. Nog ff en je kan je eigen vg-feestje financieren ;)

Verder tja €100, is veel geld. En toch, hebben jullie wel eens een vg-feestje georganiseerd? Als je ook maar iets wilt doen en dan met eten zit je er gauw tegen aan hoor. Viel me tegen. Als ik iets organiseer is dat wel mijn max. Dus of je bouwt onderdelen in zodat mensen kunnen af of inhaken of je moet idd iets anders zoeken.
    Door andere georganiseerde feestjes zaten ook gauw op dat bedrag.

Oja en ik koop echt niet voor elke bruiloft nieuwe kleren hoor, ik heb een rok (goudkleurig satijn) inmiddels naar meerdere bruiloften aan gehad. Lekker belangrijk als iemand t al eens gezien heeft.
    Alleen voor mn broers bruiloft speciaal een jurk gekocht, maar dat was een koopie via ebay (nooit meer gehad overigens, en voorlopig pas ik er niet in ook)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaah :D

En thx voor je lieve woorden net in het topic over zpleden;)

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Eens met je ;)
    Kijk kun.je dit betalen prima niets mis mee hoor maar wij kunnen dat ook niet.
    Volgend jaar trouwen mijn zus en zwager.
    Van het weekend vierde mn man zijn verjaardag en begonnen ze over een vrijgezellenavond nou zegt mn zwager maak je borst maar nat hoor haha en neem maar een weekendtas mee! Hij en al zijn bekende zijn vreselijk zuipvolk elke week blegh dus op zn feest nou dan weet je het wel. Zal tzt eens contact opnemen met me zus wat hun denken dat dat allemaal moet gaan kosten.

En dan moet ik nog met me zus en haar wijn dozen mee aaaah nu al geen zin in

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hebben ze nog geen kinderen? niks mis met een leuk feestje hoor:D maar ja als ze in een andere wereld leven is dat altijd wel jammer.

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Los van het feit of het wel of niet veel geld is, ik vind dat een vrijgezellenfeest een absolute verassing hoort te zijn voor de bruid/bruidegom?

Is er niemand anders die dit regelt? Jij hoort je met hele andere dingen bezig te houden dan dit.

Heb niet echt advies, en hoop dat je evengoed een mooie dag zult hebben, voorafgaand aan je huwelijksdag!

12. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Dat het redelijk duur is ben ik wel met de meeste dames hier eens. Maar ik vind het werkelijk belachelijk dat ze TS daarmee lastig vallen!
    Als je iets te duur vind of er simpelweg geen geld voor hebt, dan geef je dat, ruim op tijd, aan bij degene die het organiseert maar je laat de bruid erbuiten..

Als ik zo'n berichtje had gekregen had ik gezegd "dan kom je toch lekker niet.." Vind het echt asociaal om de bruid daarmee lastig te vallen!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Daar heb je ook gelijk in mamaR ... Alleen weten wij niet wat er precies afspeelt daar ;)

14. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Klopt, misschien een beetje ongenuanceerd van mij, maar ik kan mezelf daar echt boos om maken ;)

15. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik uitgenodigd mocht worden voor een vrijgezellenfeest dan verwacht ik niet zelf te moeten betalen eigenlijk... en als jij zo goed in 'de slappe was' zit, waarom betaal jij het dan niet ;)

Ik denk dat mensen zo laat zijn met afzeggen omdat ze het misschien niet durfden..

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vind het ook belachelijk veel geld. En ook ik zou dat niet kunnen betalen en had dan ook voorgesteld om een halve dag mee te gaan.

MAARRRR had dit niet aan de bruid laten weten maar aamn die geen die het organiseert! Dat vind ik zo lomp om de bruid daar mee lastig te vallen.

17. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Jawel, dat is het hem toch juist? Het bruidskoppel wordt ,vrij, gehouden!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@mamaR ja ze hadden het onder elkaar moeten regelen natuurlijk.... Maar misschien konden ze dat niet?

@mamaatje.... Jij bedoelt dat de bruid en bruidegom het moeten betalen?

19. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Dit hadden wij ook gedaan afgelopen juni. Er waren ook meiden die of niet de hele dag komen of financieel niet breed zaten. Geen probleem. We hebben alles uitgesplitst qua kosten voor ze een uiteindelijk hebben ze besloten om in de avond mee te dineren. Mijn vriendin voelde zich wat benadeeld dat haar vriendinnen er niet waren. Deste groter was de vreugde dat die meiden er juist met het eten wel bij waren. :)

Ik zou iig niet voor hun gaan betalen. Je hoort als bruid/bruidegom niet te betalen op je eigen feestje

20. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Kunnen jullie niet wat anders doen, wat iedereen kan betalen?
    Ik weet natuurlijk niet wat jullie gaan doen, maar misschien is het nu zelfs wel zo dat de kosten pp hoger worden omdat er een paar niet mee gaan?

Ik heb wel eens een vgfeest georganiseerd en dat begon bij budgetbepaling. Dan kan iedereen aangeven wat ze kunnen missen.

Ik vind 100 pp ook echt veel.

Ik heb voor 50 pp een heel weekend kunnen organiseren incl eten en drinken en overnachting.

Raar dat ze jou daarmee lastig vallen.

Deel Deze Pagina