Zooooo teleurgesteld... :(

Discussie in 'De lounge' gestart door vivianbraak, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Maar dat is juist het idee van een vrijgezellenfeest..heb je dat nog nooit gehad?

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Tja wij hebben gewoon besloten indd niet te betalen. Dan maar een kleiner groepje. En ik weet niet meer wie het schreef maar daar hadden ze ons indd niet mee moeten lastig vallen.

3. Sempje

Sempje Niet meer actief

Groot gelijk! Ik zou het aanhouden voor degenen waaraan je het had aangeboden. Die anderen zou ik niet gaan sponsoren hoor.

Ja, 100 euro is veel geld, maar wel heel gangbaar voor een vrijgezellenfeest hoor. Dan ben je echt niet over de top gegaan!
    Bruiloften vreten geld helaas. Tel er je envelopje en een nieuwe outfit bij op en je zit zo aan een paar honderd euro.
    Ben blij dat iedereen om mij heen inmiddels getrouwd is :D

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat was hun reden dan dat ze jou lastigvielen hiermee?

Voel je je nu niet rot dat mensen niet meekunnen omdat ze het niet kunnen betalen dan? Ik zou me daar rot over voelen eigenlijk....

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nee geen kinderen beide fulltime werk hij is 35 dus verdiend op niveau.
    Een heeeel andere wereld daar ;)
    Maar goed we zullen zien ik ga er iig niet voor sparen kan niet en lenen doe ik ook niet.

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Het is toch juist de bedoeling dat de as bruid een feestje van vriendinnen krijgt en zelf niks hoeft te betalen. De vriendinnen betalen onderling het uitje en in principe blijft het dan ook geheim voor de bruid.
    Of de bruid nu rijk is of niet doet niet ter zaken. natuurlijk kan zij het hele feest betalen maar dit lijkt me absoluut niet de bedoeling sterker nog...dit had geheel langs ts heen moeten gaan en niet bij haar terecht moeten komen.

Ik ben ook met het regelen van een vrijgezellenfeestje bezig voor 18 personen. De een wil dit niet, de andere dan niet. Toen hadden we wat gevonden maar dat was voor een aantal mensen te duur. Nu hebben we uiteindelijk iets gevonden wat voor iedereen betaalbaar en ook leuk is. Er zijn twee personen die er op de dag niet bij kunnen zijn ivm priveafspraken maar die komen in de avond wel mee eten. Zo is toch iedereen gelukkig en kan het toch een leuke dag worden. De bruid weet nog steeds van niks en heeft gelukkig alle ellende rondom het plannen niet meegekregen. En zo hoort het te zijn....

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    548
    113
    sluit me hier bij aan. moet zeggen dat ik de bedragen tegenwoordig ook te zot voor woorden vind. ik kan het dan wel missen maar no way dat ik zoveel voor een vrijgezellefeest ga betalen. nee, ook niet als het een goede vriendin is. andersom zou ik dat ook absoluut niet willen

8. vivianbraak

Ja tuurlijk ik leg even 1800 euro neer voor mijn eigen vrijgezellenfeest?? :( Heeft niks met de 'slappe was' te maken!

9. tuc

tuc Niet meer actief

zo hoort het idd precies

10. vivianbraak

Goed gedaan twinkel star!! Top! Ik geloof ook echt dat het echt een opgave is!

11. vivianbraak

Ja ik ook maar ze hebben alle drie precies dezelfde tekst daar ging de post ook over toch vreemd of niet?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee je hebt nu wel andere dingen om je geld aan te besteden he;) bruiloft is leuk maar om er nu krom voor te gaan liggen. Zou dat niet eens willen voor mijn familie,

13. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik weet niet of je een ceremoniemeester hebt aangesteld ? Zo ja leg het , probleem , daar maar neer .
    Het bruidspaar zou hier niet mee lastig gevallen moeten worden .

Fijne trouwdag toegewenst !!!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat is ook wel vreemd... Maar aangezien het je eigen familie is kun je daar toch met hun over praten;)
    Jij kent ze .... Wij niet, het is ik belachelijk dat je familie niet mee kan doen hierom toch?

Wie organiseert het eigenlijk ook familie?

15. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Zou ik ook doen!

16. vivianbraak

Nee vrienden.

17. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    De bruiloft wordt al betaald dooe het bruidspaar!

Vrijgezellenfeest wordt betaald door familie/vrienden als cadeau voor de vrijgezel

18. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Ik heb zelf mijn vrijgezellenfeest gehad, super leuk! Ik wist alleen dat ze er mee bezig gingen en wie er kwamen.

Ik heb vooor mijn vriendin ook al een vrijgezellenfeest mogen organiseren. Tis veel werk en best lastig. Maar ook wij kwamer op €100 pp uit incl deel voor de bruid

19. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jammer dat het zo is gelopen, ik vind het niet netjes om het bruidspaar daar lastig mee te vallen. Wel heel erg bijzonder dat ze dezelfde tekst stuurden ;).

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kan me voorstellen dat je nu begint te twijfelen aan de geloofwaardigheid.
    Ik zou er dan ook niets mee doen, dan gaat diegene maar een halve dag mee.

Deel Deze Pagina