TS, jij kan er niets aandoen hoor! Jij zou dit niet eens horen te weten! Het zou een leuke verrassing horen te zijn een beetje jammer dat sommige dat verpesten door jou ermee lastig te vallen. Ik zou gewoon zeggen dat ik er niets meer over wil horen en dat de mensen die het niet kunnen betalen er dan een deel van de dag bij zijn ofzo? Maak je er iig niet te druk om want het hoort allemaal juist zooo leuk te zijn!
Ts kan er idd niks aan doen..... Ik vindt dat zelf ook Maar weet jij we het hele verhaal ts? Hoe het nu precies zit. Ik denk dat iedereen nu wat gaat zitten gissen hoe en wat terwijl niemand van ons kan weten hoe het zit, eigenlijk heeft het ook vrij weinig zin om hierover te discussieeren nu.....
klopt, vind ik ook hoor Lov23, tevens wil ts naar mijn idee alleen horen hoe gebruikt ze zich moet voelen, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. tevens als ik wel goed in de slappe was zou zitten, en mijn familie niet (daar geeft ts geen uitsluitsel over) dan zou ik met liefde wat bij betalen als ze dan bij zo`n dag kunnen zijn, maar goed, alles is wel gezegt volgens mij.
Ik ben juist blij als een vrijgezellenfeest maar 100 euro kost! Ik heb er nog nooit 1 onder de 150 gehad en heb er toch echt al heel veel gehad! En ik snap de punten die gemaakt worden hier heel goed hoor! Maar de bruid verplicht niemand om een nieuwe outfit te kopen of een hoop geld in een envelop te doen! Ze heeft alleen een uitnodiging verzonden omdat ze de aanwezigheid van de gasten waardeert.
TS, ik zou gewoon even contact opnemen met degene die alles heeft geregeld. Even navragen hoe of wat. Vooral nu jij zoveel over je heen krijgt. Ik zou het gewoon even uitpraten en na het gesprek duidelijk maken dat je er niks meer over wilt horen. En betalen voor anderen? No way. Gelukkig weten mijn vrienden wel dat een hele dag voor mij niet hoeft. S avonds ergens eten en daarna nog even ergens wat drinken vind ik leuk genoeg! Ik ben naar 2 vrijgezellenfeesten geweest en ik was niet meer dan 40 euro per keer kwijt!
Nee, geen vrijgezellenfeest maar wel weekendjes weg en grootschalige IT projecten, telt dat ook? Er is wel degelijk geboekt terwijl alle bijdragen nog niet ontvangen waren, en dat is niet zo slim.
De prijzen van die feesten zijn tegenwoordig echt belachelijk. Ik zou niet meer dan 50 euro betalen. Het gaat erom gewoon wat leuks te doen en er zijn genoeg goedkope oplossingen te bedenken. Maar ik zou ook niet voor anderen gaan betalen als het voor mij georganiseerd werd. Ik heb er de hand niet in en wie niet mee kan, helaas dan maar.