Ik heb een potje gekocht van VSM zwangerschapsvitamine. Daaar zit de juiste hoeveelheid foliumzuur in. Kan ik deze pilletje nu wel de hele zwangerschap slikken? Kan het geen kwaad dat ik dan de hele zwangerschap folium zuur slik? Staat niet echt duidelijk in de beschrijving
En als je deze pillen niet kan doorslikken dan mag je het vermalen en mengen met vla of appelmoes (heb het ff nagevraagd aan gezien ik ze niet door m'n keel krijg).
Ja hoor, je mag ze de hele zwangerschap doorslikken. Artsen denken zelfs dat het heel goed is om de hele zwangerschap door foliumzuur te slikken. Ze denken dat dat het laatste 6 maanden ook nog allerlei goede dingen doet. Liefs, Tanya
Ik ben er rond de 10/ 11 weken meegestopt. Het was niet meer nodig, zei de vk.. Was er eerlijk gezegd wel blij om, slikte ze namelijk al vanaf januari dit jaar (t/m eind april).. en ik vond ze echt vies!
Met 16 weken ben ik gestopt met Femnatal, maar met 26 weken ben ik weer begonnen. Vroeg me af of kleintje wel alle vitamientjes binnenkreeg.
Ik slik de VSM zwangerschapsvitamines ook nog steeds. Er zit toch aardig wat in en is een aanvulling op je dagelijkse voeding. Waarschijnlijk blijf ik ze na de bevalling ook nog een tijdje doorslikken om eventueel sneller te herstellen.