Bij Milan ben ik snel gestaakt met BV na een zware bevalling en tepelkloven, nu twijfel ik wat te doen. BV of KV. Het lijkt mij nu eigenlijk nog zwaarder omdat er straks een actieve peuter rond loopt! Ik ben opzoek naar ervaringen. Hoe hebben jullie het aangepakt?
hier was de oudste 23 maanden toen kasper geboren werd. in het begin werd hij veel afgeleid zodat ik de tijd had om alle aandacht aan het voeden te besteden. na een paar dagen, toen het voeden weer wat meer gewend was, hebben we hem er steeds vaker gewoon bijgelaten, en hij vond het reuze interessant, hij zat echt met zn neus erbovenop, maar we vonden dat alledrie geen probleem, en kasper dronk dus ook gewoon rustig door. op een gegeven moment toen het nieuwe eraf was ging thijmen steeds weer meer zijn eigen gangetje. ik zorgde wel altijd dat ik tijdens het voeden contact met hem had, samen liedjes zingen, met hem praten terwijl hij door de woonkamer banjerde. ging eigenlijk meteen heel goed. als mijn vriend er was of iemand anders ging diegene met thijmen iets leuks doen. maar gelukkig is kasper altijd een snelle drinker geweest, dus al vrij snel kostte het voeden maar max een kwartiertje en dat is voor zo'n peuter ook prima te doen. ik zou zeker als ik jou was weer proberen bv te geven, en vooral in het begin te zorgen dat er iemand is om de oudste op te vangen, bezig te houden tijdens je voedingen, zodat je je goed kan concentreren op de voeding in het begin. en als dat goed gaat, kan je steeds meer je aandacht verdelen, bij mij ging dat eigenlijk heel vanzelf... succes!
Hier ging het prima samen. Peuter leert snel als mama voedt dan moet ze even rustig zijn. Meestal kreeg ze ook lekker drinken. Het ging hier gewoon zoals altijd. Maar dan met BV erbij. Met Isabella ging het zelfs minder fijn de BV dan bij Julian. Ik zou het zeker altijd proberen.
Hier ging het prima. In het begin ging ik M voorlezen tijdens het voeden. De BV bij T ging makkelijker dan bij M. Succes!