zooooo''nnn pijn!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    #1 ch11, 20 jul 2011
    Laatst bewerkt: 20 jul 2011
    dames,

Poosje terug kreeg ik al wat last van mijn onderbuik.. en we dachten dat het mijn bekken waren, of het kindje wat aan het drukken was.

Nu lag ik vannacht in bed.. en ik SCHROK wakker.

Ik heb van 0.00 tot 04.00 uur .. vreselijke pijn gehad. Toen was het weer over kon ik weer slapen, maar 15min later werd ik weer wakker, zo ging het tot 04.00 uur door.
    Een pijn, die pijn zou ik niet vaker willen voelen.. gewoon vreselijk. Ik heb er letterlijk van liggen huilen.. Onderin mijn buik, ik ken het niet. Heb al last van me banden gehad, ect.. maar dit??

Om te omschrijven, Hele erge krampachtige pijn!!
    Ik heb er nu af en toe nog wat last van.. maar niet zo erg als vannacht.

Maar wat is het, wie kent het?

Greets,

2. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    o meid, ik herken dat niet. Niet toen ik 23 weken zwanger was. Heb je je vk gebeld? Beter bellen dan niet. Ik hoop dat het weer snel voorbij is.

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik herken het niet van rond de 23 weken....ik zou de vk even bellen

4. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

ja, meteen verloskundige bellen. niet twijfelen! straks heb je weeen....je kunt ze nu nog remmen.

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Snap niet zo goed dat je vannacht niet al gebeld hebt...
    Meteen doen! Beter voor niets bellen dan te laat... toch?
    Sterkte!

6. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Oh jeetje! Hoe voel je je nu? Al gebeld?

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Bij zoveel pijn echt meteen bellen hoor, midden in de nacht, daar zijn ze voor....Echt niet mee wachten! Snap eerlijk gezegd niet dat je niet gebeld hebt...Ik hoop dat je inmiddels wel contact hebt gehad en dat alles goed is!

8. Elin08

Elin08 Actief lid

14 apr 2011
    110
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bellen!!!!!!!!!!!

Heb zelf een hele nacht weeen gehad zonder er wat mee te doen! Dacht aan een buikgriep ofzo...
    Maar 4 dagen later is mn dochter wel geboren met 25 weken!!
    Wil je niet bang praten maar ik bedoel te zeggen liever te vaak bellen dan te weinig!!!!!

Liefs!

9. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ts hoe is het nu?

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    klinkt niet oke? Mischien hele erge buikkramp of idd al weeen die zaten bij mij ook alleen onderin. hopelijk heb je al gebeld!

11. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Dames,

Bedankt voor alle reacties .. en sorry voor deze late reactie terug!

Heb 2 x gebeld, en vanochtend nog een x want ik kreeg weer last.
    Half 1 ben ik langs geweest, ze heeft even goed gevoelt.. alles voelde goed.

Ze dacht dat het blaasontsteking was .. omdat ik dit x ook wat last had van lage rugpijn.
    Heb net mijn urine laten testen, en dat was helemaal schoon.. dus dat is het niet.

Tja, verder heeft ze geen opties gegeven.. ja dat het misschien mijn baarmoeder kan zijn wat wat uitrekt.

Daar heb ik nu dan al 3 dagen last van.
    Hopelijk blijft het nu hierbij, en krijg ik niet over een dag weer last!

Liefs!

12. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Voelt het als mentruatieachtige pijn?

Ik heb vanacht (en zaterdag) ook heel erge buikpijn gehad. Lag er wakker van maar moest er niet van huilen. Maakte me zorgen en dit is wat de vlos tegen me zei:

- Of het is een blaasontsteking (die optie heb jij ook al gehad)
    - Of het zijn je darmen (Heb je heel erg last van obstipatie/ lang niet naar het toilet kunnen?, ik wel namelijk)
    - Of het is banden/ groeipijn. Ze zei dit wordt heel vaak onderschat en in sommige gevallen kan deze pijn echt vreselijk zijn. Groeipijn van je baarmoeder (dus niet je banden) voelt als menstruatiepijn.

Ze heeft mij aangeraden om net als jij een plasje in te leveren, lactulose te halen, en als de pijn komt paracetamol te slikken en iets warms tegen mn buik aan te leggen.

Overigens heeft ze nog wel heel duidelijk gezegt als het weeachtige pijn is (dus pijn met vlagen wat sterk terug komt om bv het kwartier of korte periode) moet ik direct bellen. Overigens was dit bij niet het geval. Het was constant aanwezig, met inderdaad af en toe wel een piek of een steek.
    Oja en bij bloedverlies of koorts of zorgen moest ik ook terugbellen. Dus wacht niet te lang als je je ongerust maakt!

Ik ben 19 weken en 3 dagen zwanger.

13. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Oja die lage rugpijn herken ik ook!

14. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Nee, het was geen menstruatieachtige pijn. Als ik die pijn heb, komt het bij mij ook om het kwartier.
    Heb dat allemaal aangegeven, maar ze denkt dat het de baarmoeder is.. die af en toe wat samentrekt, omdat het in deze periode het snelst groeit.

Als ik er nog wel vaker last van ging krijgen moest ik weer gaan bellen.

Liefs.

Deel Deze Pagina