Haaai, Ik heb zo'n ontzettende last van luchtjes. Ik zie er elke keer tegen op om vanaf mijn werk naar huis te gaan omdat als ik thuis kom ik dan een bepaalde geur ruik in huis waar ik kotsmisselijk van word. Ik ben zoiezo de hele dag al misselijk en deze lucht helpt dan helemaal niet! Ik heb ook heel erg last als ik mijn slaapkamer binnenkom....pffff die lucht daar....ik lig constant met mijn kaken op elkaar om maar niet te hoeven overgeven. Heb alle ramen open maar niks helpt. Het is je 'eigen' luchtje die je in huis hebt en blijkbaar kan ik daar niet tegen. Iemand tips?? Want ik lig elke avond redelijk vroeg in bed omdat ik erg moe ben en op deze manier lig ik niet ontspannen in bed. tnx!! x
Owww dit is zoooooo herkenbaar!!! Ik heb hier in het begin ook vreselijk last van gehad...Ik was doodmoe maar werd in de auto al misselijk van de herinnering aan de geur die mn neus binnenkwam als ik de deur opende. Helaas heb ik geen tips voor je, ik heb het gewoon maar uitgezeten. Na een paar weken werd het minder, al ben ik wel nog steeds iedere ochtend misselijk en moet ik overgeven...(hier heb je niks aan maar goed, haha!) Het enige wat ik fijn vond, was de geur van Vicks Vaporub, dus dat potje had ik altijd bij de hand als ik misselijk was. Dan duwde ik het gewoon onder mn neus...
oh bah daar had ik ook erg last van..als ik binnenkwamrook ik het al en soms zelfs als ik s'ochtends de trap af liep dan kwam die vieze lucht me al tegemoet en moest ik gelijk kotsen
tnx allemaal!! ik lig inmiddels weer op bed maar de tranen zitten in me ogen...pfff net gegeten en dat smaakte ook niet. Owwwww wat is dit vervelend die lucht hier!! (sorry voor al mijn geklaag! ik heb het er graag voor mijn kindje over natuurlijk!)
Ik herken het ook enorm. Ik word echt heel erg misselijk van de geur van schoonmaakmiddelen en wasmiddelen, echt zoo irritant. Ik vouw met geklemde kaken m'n wasgoed op en de fles allesreiniger kan ik niet eens openen, dat is gewoon té sterk. Echt heel vervelend. En m'n slaapkamer ruimt dus naar wasmiddel omdat m'n beddengoed net gewassen is. Blegh! Andere geuren vallen nog wel mee, zolang ze maar niet te sterk zijn. Maar ik vind het echt vervelend dat je je in je eigen bed niet eens lekker kan voelen vanwege een stomme geur.
nou van schoonmaakmiddelen word ik (nog) niet misselijk...Ja het is in de slaapkamer denk ik een combinatie van mijn bed, dekbedovertrek, houten vloer en nieuwigheid van het huis ( we wonen er nu dik een half jaar). Het liefst slaap ik gewoon buiten ofzo! haha. Maar het word steeds erger en vandaag heb ik echt overal in het huis last van die lucht. Ik hoop echt dat dit overgaat...maarja we zullen zien. Vandaag was ik vrij en morgen weer werken...ben benieuwd hoe het op het werk gaat, wil het namelijk nog niet vertellen! pas met 11 of 12 weken dus hoop dat ik dat kan volhouden.
ook ik herken dit helemaal! We reden de straat in en het begon al.. Heb zelfs een aantal keren het toilet niet eens gehaald maar alles op straat " verloren" .. Gelukkig ging het over met 20 weken, heb genoeg gekotst en gehuild.. Wel heb ik nog steeds last van de geur van kerriepoeder.. ik ruik dit al van zoveel kilometer en moet r van kokhalzen, ik hoef ook geen kipkerrie meer te zien of te eten.. Gaat over, maar vraagt tijd
Nou meiden...het erge is....ik heb afgelopen 2 nachten bij mijn ouders moeten slapen omdat het gewoon niet ging met die lucht thuis! Donderdagochtend hing ik voor het eerst boven de wc...voelde me zooooo ellendig...maar er kwam niks uit..3 keer vinger zelfs in me keel gestoken maar er kwam niks. Ik ben ook niet misselijk omdat het eten niet goed valt maar omdat het door de hormonen komt en daarom lukt het (nog) niet om over te geven. Dus ik ben uit ellende maar bij me ouders gaan slapen en dat ging eigenlijk best goed. Geen last van 'eigen' luchtjes daar. Gister ging ik nog even wat spullen halen thuis en in de badkamer en slaapkamer ging ik alweer kokhalzen dus mijn vriend stuurde me meteen naar beneden. Owwwww wat is dit vervelend zeg en ik hoop zoooo dat dit snel over gaat. Maar goed vanavond ga ik weer proberen in mijn eigen huis te slapen. Vind het ook zo lullig voor mijn partner, hij begrijpt mij wel en vind dat ik moet doen wat ik denk dat goed is maar ik vind het wel lullig. Nou ik ben benieuwd vanacht...pffff zie er nu al tegen op...
Bij mij bleek het aan de lucht van wasgoed te liggen. Was nu alles met neutral en gaat stukken beter! Echt, eerst kon ik de trap naar de zolder niet eens oplopen zonder te gaan kokhalzen (daar doen we de was).
Ik had net nieuwe vloerbedekking bij de eerste en als ik binnenkwam kon ik gelijk door naar de wc om over te geven. Net als handzeep van Soapy ofzoiets, zo sterk!!! Ik heb nu al wasmiddel en handzeep van Neutral. Ook de lucht als de verwarming na een lange zomer aangaat. Tja heeft dat een lucht? Ja toen ik zwanger was werd ik gek van die lucht. Het gekke is dat ik dit allemaal had de weken voor kerst. Daarna kreeg ik nog zeker 4 of 5 jaar in de weken voor kerst een deja-vu van hoe ellendig ik me toen gevoeld heb, en herinnerde die misselijkheid en die geuren daarbij. Als ik dan weer de verwarming een beetje rook. Nu is het gesleten en zijn er weer nieuwe dingen in deze zwangerschap, zoals de handzeep en het wasmiddel. Tips? Heel veel naar buiten de frisse lucht in gaan wandelen hielp bij mij. Ik heb uren dik ingepakt in de winterkou doorgebracht.
Ik heb dit ook heel erg, al sinds twee weken en wil dat het over gaat. Dit is gewoon verschrikkelijk. Ik walg van mijn eigen huis, alles in huis stinkt. Als ik in de keuken bezig ben maak ik mijn neus dicht met een wasknijper, want als ik de keukenkastjes opendoe komen er vieze geuren. Bahh al die kruiden, eten, het stinkt zo. Al bij de gedachte aan die geuren moet ik al kokhalzen. Thuis ben ik ook alleen maar aan het kokhalzen, de hele dag door. Ik zou ook graag willen overgeven, want dat voelt opluchtend, maar helaas nog maar een keer gekotst. Maarja er schijnt hier helemaal niets aan te doen. Tenminste wel tegen de misselijkheid maar niets tegen die nare geurtjes. Het gaat wel op den duur (vanaf week 12 ofzo) over.
Hoi ALeV84, Pff vervelend heh? Ik heb vanacht weer in mijn eigen bed geslapen maar ik was zoooo vaak wakker, en dan kaken op elkaar, neus dicht en weer verder proberen te slapen, pfff wat een hel. Zit nu beneden omdat ik het niet meer hield. Ben zoooo moe...heb hoofdpijn, wil gewoon lekker slapen...maar dat kan niet in mijn eigen huis. En nu zit ik beneden maar daar ruik ik ook vieze luchtjes......zucht....Ik hoop wel dat eerder weg gaat dan 12 weken...want dan moet ik nog ff en dat vind ik verschrikkelijk!
Ik heb het ook heeel erg in huis. Vooral wasmiddel, en de nieuwe kasten en laminaat in mn slaapkamer. Verschrikkelijk! Nu 12 weken maar tis nog niet minder geworden, steeds als we naar bed gaan moet ik spugen.
En ik ben bijna 19 weken, maar hier is het ook nog niet over. Heb eerlijk gezegd de hoop een beetje opgegeven dat het nog overgaat tijdens de zwangerschap. Maar goed, ik heb het gelukkig niet in mijn hele huis. Mijn huiskamer en keuken zijn ok en ook in mijn bed gaat het goed, sinds in met neutral was. Dus ik heb gelukkig wel plekjes in huis waar ik me ontspannen terug kan trekken en er geen last van heb. Ik zou niet weten waar ik het zoeken moest als ik dit in mijn slaapkamer en huiskamer non stop had. Ik denk dat ik dan zou kijken of ik bij mijn ouders, of vrienden, of een collega kon logeren ofzo... @foxter: in dat geval moet je echt je beddegoed met neutral gaan wassen!
ooooooooooh meiden ik herken me hier dus helmaal in en dit al een paar weken. Ik hoop echt dat dit zo snel mogelijk stopt want voel me zo beroerd. Ik eet nu letterlijk helemaal niets. Probeer met moeite te drinken want word zelfs misselijk van water en die geuren gewoon in huis.
Het is eigenlijk haast grappig (niet voor jullie meiden!), maar hoe herkenbaar dit is! Mijn oog viel toevallig op dit topic en ik werd even nieuwsgierig. Ik dacht altijd dat ik de enige was met die rare afwijking. Zodra ik mijn voet over de drempel zette, kon ik meteen naar het toilet rennen... En het stinkt echt niet in ons huis, maar ik kon er gewoon niet tegen. Ik werd ook heel erg misselijk van de lucht in het nieuwe kamertje van mijn dochter, die nieuwe meubeltjes...vreselijk! Maar gelukkig gaat het over dames!! Tenminste bij mij in ieder geval wel, met 16 weken voor het laatst moeten spugen. Misselijk van de lucht op je eigen slaapkamer is wel echt heel lastig! Zeker omdat je je rust al zo nodig hebt... Ik zou ook tijdelijk ergens anders gaan liggen, hou jezelf voor dat het over zal gaan, dan is het beter vol te houden. Succes!
Hier ook herkenbaar! Vind het overal stinken.. terwijl het echt niet zo is, behalve de woonkamer, die is nog wel te doen, maar de keuken, badkamer, wc, slaapkamers, bleghhhh.. Word er echt mega misselijk van.