Heey iedereen, Ik weet niet of ik blij moet zijn...ik bedoel ben natuurlijk heel blij maar toch ook wel een beetje bang dat het weer misgaat, ik heb vanmorgen getest 2 dagen eerder dan eigenlijk mocht van het Ziekenhuis en Ja een controle streep te zien en natuurlijk een licht test streepje ik geloofde het eerst niet en liet het op het werk aan een collega zien, ze zei twee streepjes meid dat zegt genoeg. Gelijk het ziekenhuis gebeld en zei schatte dat ik nu zo'n 4 weken ben.....dus nu duimen dat nu alles wel goed gaat want ons wondertje is zo zo welkom. Liefs Mij
Van harte gefeliciteerd! Het is en blijft toch altijd maar weer spannend,, helaas kan ik je die angst ook niet afnemen. Wens je een goede zwangerschap toe!
Super leuk zeg!!!! Heel herkenbaar, die gevoelens. Ook ik heb 2 keer een miskraam gehad en ben nu 25 weken zwanger. De eerste weken waren voor mij een hel. Maar na een tijdje geloofde ik (en hopelijk jij) erin. Doe rustig aan.
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat je de angst een beetje de baas kan zijn en toch juist de eerste weken kan genieten van het zwanger zijn! Liefs
Van harte gefeliciteerde meis! Ook ik herken je angst heel goed, dus leef met je mee! Probeer er inderdaad wel van te blijven genieten en van het positieve uit te gaan. Probeer ik ook