Ik heb geen code voor de Simply Dry gekregen, snik. Nu had ik gisteren wat gebrobeerd nav het grote LIHL-topic. Helaas werkten die codes allemaal niet voor mij... Wie heeft er nog 1tje die het wel doet en doet er niets mee? Ik zou er heeeeel blij mee zijn!
ik wil mijn code wel neerzetten? heb bij truus.nl wel die er tussen staan weet niet of het bij wehkamp dan het zelfde is ?
ik wil ook graag de code voor wehkamp, want de voorraad bij truus is op (behalve maat 3). En op de een of andere manier werkt de code van mamavd niet op simply dry. @mamavd : de code van de andere topic werkt niet bij wehkamp omdat je de eerste 3 tekens niet erbij heb gegeven.
Ze zeggen dat je MR2 voor de code moet zetten als je simply dry luiers wil. Ik had dit ook geprobeerd maar werkt niet.
Mr2 al geprobeerd. Werkt idd niet. Ben zelfs 'gebanned' voor 24 uur omdat ik drie keer een verkeerde code heb ingevoerd. Alle foefjes uit het andere topic werkt niet voor mijn code. Vandaar mijn vraag.
Ik heb begrepen dat je voor Wehkamp een hele code nodig hebt en dat je die echt maar 1 keer kunt gebruiken, dus dan zal het een code moeten zijn van iemand die hem niet gebruikt denk ik. Weinig kans op een forum als deze... haha
zijn er pampers aanbiedingen bij wehkamp of truus? of bestellen jullie voor het volle pond minus lihl code?