Hebben jullie dat nou ook, dat alles stinkt???? Ik heb een hond die totaal niet stinkt, maar nu vind ik hem stinken!!! Echt alles vind ik een geur hebben nu....
Ik herken het wel van tijdens mijn zwangerschap...ik kon onze hond (toen nog pup, dus hij stonk helemaal niet!) niet in een straal van 2,5e meter bij me in de buurt hebben. Ook niet als we hem net onder de douche hadden gezet, het lag dus echt aan mij. Ben bang dat het er bij hoort!
Ik walg ook van mn hond. En van de gang, de kamer en de nieuwe kasten in mn slaapkamer, afschuwelijk........... Alles dus...........
Jahoor, ook hier! Vooral in het begin kon ik er maar niet aan wennen. We hadden een tafeltje van Ikea neergezet en ik ging zowat over mijn nek! Nog steeds schuif ik hem wat aan de kant als ik bij de tv zit haha maar het went wel.
LOL! Had ik ook heel erg in het begin, ik ben weken de keuken niet in geweest, omdat alles daar wel stonk. Ik kon niet eens wat uit de koelkast pakken of een kastje opendoen. Was een fase wat gelukkig weer voorbij is gegaan en ik heb er nu helemaal geen last meer van!
hier ook hoor...de hond, de tuin, de net nieuw aangeschafte tuinset ( zonde hoor, kan ik er nog niet van genieten), maar ook haargel, tandpasta, shampoo, wasmiddel, handencreme en vooral de zolder!!!! Vooral gel en tandpasta, zielig wel voor mijn man, komt hij goed gekapt en gepoetst gedag zeggen, moet íe bij de deur blijven staan omdat ik anders over mijn nek ga.....
Ik heb het vooral met de koelkast. Ik maak dat ding continu schoon met bleek, maar nog steeds vind ik dat ie stinkt. Heb ik ook met de koelkast bij mijn ouders, schoonouders en vriendin. Heel irritant
bah...de hele wereld stinkt...autorijden...raam dicht auto stinkt...raam open lucht stinkt.....binnen zitten...kat stinkt...dochterlief stinkt (poepluier dus klopte ook nog) ghehehe...buiten zitten...planten stinken....bbq lucht stinkt.. Eten koken...kan ik niet!! Supermarkt ingaan...alleen als ik me er heeeel goed op voorbereidt, want alles stinkt hahaha. Zelfs de toilet blok (lekker geurtje!!) stinkt nu..... Met iemand praten............ooh god neee!! hahahaha. Erg he...gaat over....of nee word minder want je went eraan.....gaat volgens mij niet meer over hahah todat je baby eruit perst....dan ruikt alles heeeerlijk naar baby....zelfs de spuitluiers stinken niet 'meer'....
ik herken dit helemaal. Ik had de eerste weken dat ik niet eens zelf kon koken. Ik moest buiten wachten tot het klaar was. En winkels vond ik ook een ramp, als mensen stonken, stond ik weer kokhalsen op de parkeerplaats. En de gehele zwangerschap heb ik een scherpe neus gehad. Ik ruik normaal heel slecht, maar ik had toen echt een hondenneus. Mn man werd er gek van.
erg he! Hier komt manlief thuis...is nog een meter uit me buurt..wil kus komen geven...ik zeg tgen hem...nee eerst douchen!! je stinkt...komt ie uit de douche...wil die kus geven....neee je stinkt naar douchegel!! kijkt ie me vreemd aan....wanneer mag ik je kussen...zeg ik....als je niet meer stinkt en eerlijk...dat doe je nu altijd........ arme man.....
Hahahahaha wij hebben voor onze ontbijtgasten Tilsiter kaas... Zo kon ik alle kaas en vlees snijden, zo kom ik niet in de koelkast!!! Vandeweek was lief in de koelkast geweest savonds en ik ging naar bed zeg ik: heb je een poepje gelaten? nee ik ben ik de koelkast geweest Vandeweek kwamen er gasten aan, heel fijn, goede reis gehad, maar oowww god, wat stonk die man naar maag hahahahahahaha IEUWWWWWW!!! Ja, het hoort erbij...
Ja, heel vervelend. De meeste dingen stinken nu minder als in het begin, maar het ergste is dat ik mezelf zo vind stinken, sta het liefst de hele dag onder de douche...
Heel herkenbaar, het is wel gedurende de zwangerschap minder geworden. Had er HG bij en moest al spugen van de lucht van koffie!
Zo herkenbaar en vooral dat van de hond, ik ruik haar gewoon als ze in de mand zit, dus ze mag echt niet bij mij zitten. Ik vind vooral mijn eigen mond stinken zelfs na het poetsen van mijn tanden.