Zoooooo ontzettend blij :-)

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Robin77, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Gister was ik één dag over tijd en had voor mijn gevoel last van een soort opvliegers, dus ben snel de drogist ingerend voor een simpele test. Ik dacht even doen en dan weet ik zo dat ik waarschijnlijk ongi ga worden. Maar tot mijn verbazing gaf de test een hele lichte streep aan. Als een gek van de trap afgerend om de test aan mijn vriend te laten zien en samen hebben we in de keuken een beetje staan giebelen. Nu was het toch in eens wel heel serieus. Nu heb ik net voor de zekerheid een clearblue test gedaan en ondanks dat de wachttijd volgens de gebruiksaanwijzing 3 minuten is, gaf deze test na ongeveer 3 seconden al een dikke vette zwanger aan :) Ik ben echt zooooooo ontzettend blij! Moet zo aan het werk maar ben nog wel snel naar de winkel geraced voor een slabbetje & speen met mijn papa is de beste!

2. bouchere

bouchere Niet meer actief

gefeliciteerd,geniet van je zwangerschap!

groetjes

diana

3. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Gefeliciteerd! Geniet er maar van!

4. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    Van harte gefelicititeerd!

geniet er lekker van!

ga je het van de daken schreeuwen of hou je het nog een beetje voor jullie zelf?

stiekem genieten is soms heel leuk hahaha

heeft het lang geduurt totdat je zwager raakte?
    veel plezier en succes
    tali

5. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen maar we houden het toch nog maar even voor ons. Als alles goed gaat dan krijg ik mijn echo een paar dagen voor mijn verjaardag. We willen onze ouders dan uitnodigen voor een gezellig etentje en het dan vertellen. Haha, ons voornemen is echter geen garantie dat we voor die tijd onze mond al voorbij praten :) We hebben er zes rondes over gedaan om zwanger te raken. Ik moet wel zeggen dat we van die zes rondes twee keer niet in de gelegenheid waren om tijdens mijn vruchtbare periode te klussen dat achteraf gezien valt het mij nog reuze mee!

Bedankt voor de fellicitaties allemaal, haha ik doe niets anders dan genieten!

6. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    :D :D PROFICIAT :D :D

7. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Heel leuk, van harte hoor!

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    gefeliciteerd!

9. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Proficiat, geniet er van!

Groetjes, Roosje

10. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Geniet erg van!

liefs

11. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan.

Liefs wolly :)

12. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Gefeliciteerd Robin! ;)

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Gefeliciteerd!
    Geniet ervan :D

Hoop dat ik ook snel in deze rubriek mag posten...

14. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ondanks vier positieve testen gister begonnen met vloeien, nu toch echt ongesteld :cry: Vol goede moed maar weer verder!

15. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    hey robin,

Wat erg voor jullie! Eerst zo ontzettend blij en nu verdrietig..ik weet hoe het voelt helaas..heb zelf 3 maanden geleden een vroege miskraam (bij 5 weken)gehad. Ik hoop dat jullie weer heeeel snel een positieve test in handen mogen hebben en dat het die keer wel goed mag gaan.

Sterkte!

groetjes Claudia

16. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Dank je wel Claudia. Ik hoop dat mijn cyclus snel weer op regel is en dan gaan we dr ook weer voor hoor. Het is alleen wel raar inderdaad om zo ontzettend blij te zijn en je zo ontzettend op die kleine te verheugen en dat je dan in eens dit krijgt :cry:

Deel Deze Pagina