Wat een raar mens zeg je baas. Zal het ook duidelijk maken als je maandag met haar hierover in gesprek moet. Dan had ze je direct aan moeten spreken, dat het gebruikelijk is wanneer je een kadootje krijgt het gedeeld wordt onder alle collega's.
en wat als je van die klant nu een leuk verwenpakketje (dove of fa) of iets voor zwangere vrouwen gehad had, had je het dan ook moeten delen? Had ze dan ook een beetje van je shampoo moeten hebben? pffff wat een gedoe zeg, waar gaat het nou eenmaal om?!
nou idd waar gaat het om.....om een appeltaartje.......pfffffff....heb hier echt geen zin in.....nog 2 weken....en dan heerlijk met ontploffings verlof
Nou, volgens mij heeft dit helemaal niets met die taart te maken hoor! Ze zal je wel niet aardig vinden ofzo, of heel jaloers zijn, of zich vervelen...
Tss wat een teef die baas van jouw! JIJ hebt hem toch gekregen omdat JIJ met verlof gaat. En als er niemand een stukje neemt tja pech dan dan is die voor jouw! Zeker een jarloers tiepje zeg!
noujaaaaa zegggg ,wat is dat voor kreng voor een taartje hele gedoe :x maandag dan kort en krachttig vertellen dat het voor jou was bedoeld en dat je volgende keer gewoon weer naar thuis neemt , kijken wat ze doet
Ik zou maandag op het werk de aandacht vestigen op wat vetrolletjes op billen/buik of waar ze dan ook mogen zitten bij jou, en dan opmerken dat je misschien toch niet meer zo veel appeltaart moet eten
Aaaah wat een BITCH Wie denk ze wel niet dat ze is? Ik zou met zo'n heks echt niet kunnen werken, dat was altijd oorlog. Rap ander werk zoeken!
What the fuck....? Wat een verschrikkelijk mens zeg! Ook geen goede baas in mijn ogen om dit via een SMS te gaan bespreken met jou Laat je niet afkafferen hoor! Wie denkt ze wel niet wie ze is zeg!
jaaaaah hoor, wat een doos, die bazin van jou! lekker professioneel ook, om dat via de sms te bespreken... bel dan even ofzo?!? ik zou er geen woorden meer aan vuil maken maandag, en als zij er over gaat zeuren, zeggen dat je al had uitgelegd hoe het zat (jij had de taart gehad, niet zij) en dat je het te belachelijk voor woorden vindt om zoveel fuss te maken om een taartje... sterkte! (enne, na je verlof misschien de vacatures eens in de gaten houden, op zoek naar LEUK werk?)
Goh, gezellig figuur Klinkt inderdaad niet alsof het alleen met de taart te maken heeft. En waarom vraagt ze dat over de was? Neem je dat normaal mee of had ze dat er ook bij bedacht? Nou ja, nog twee weekjes, ben je voorlopig ff van dr af
sjonge zeg, ik heb echt met mijn oren geklapperd om dit verhaal maar ik heb het hardst gelachen om het woord 'ontploffingsverlof' WOEHAHAHAHAHA
Raar wijf. Ik zou haar gelijk terugbellen en zeggen dat je dat meteen wilt bespreken en dit de wereld uit wilt hebben. Jou een beetje sms-en en over zoiets zo moeilijk doen? Wat denkt ze wel niet. Het is jouw taart, dus natuurlijk neem jij hem mee, gekker moet het niet worden.
Nouja...en dat om een appeltaartje. Ik zou ff een appeltaart bakken met heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel zout erin en die maandag serveren