Bij het eerste smsje snapte ik de commotie niet zo erg.. want ze vraagt alleen waar de appeltaart is.. waarschijnlijk in de veronderstelling dat ie voor hun allemaal was.. Bij dat tweede smsje zou ik zeker een goed gesprek met haar hebben.. wat nou bij haar in dienst dus je deelt alles Waar slaat dat nou weer op.. Maf wijf.. ze voelt zich vast stom omdat ze dacht dat ie taart o.a. voor haar was, terwijl dat niet zo blijkt te zijn..
Een goed gesprek over een appeltaartje, waar gaaaat dit over... Nou lekkere tante zeg, die baas van jou. dat zijn hele nare types, dat soort mensen. Succes ermee verder...
Ik kan er ook echt nog steeds niet bij....zeg het ieder uur volgens mij wel tegen mijn mannetje....ben echt zo verbaasd.... En het is echt een zakelijke typ,met 3 winkels...dan vind ik het wel zo laag om het via een sms tedoen....echt belachelijk! En als ik een flesje douchegel had gehad,had ik zeker met haar moeten douchen....hahaha.... Jullie horen de afloop wel maandag......
Nou ja.......waar maakt ze zich druk om! En inderdaad, wat al gezegd is hier, wat nou als je bijvoorbeeld een tube buikcreme van Zwitsal had gekregen? Of een rompertje, mutsje of iets anders voor de baby? Kijk dat je een taart op die dag lekker met je collegaatjes deelt vind ik ook wel normaal maar als niemand dan wat neemt...Tuurlijk neem je t dan vervolgens mee naar huis. Echt te zot voor woorden. Gelukkig ga je er met wat humor mee om!
je baas wilde hem pas de volgende dag eten toch?zou haar dat ook ff zeggen,want dan had jij niks kunnen eten van de taart die speciaal voor jou gebakken is!was dus van je baas lekker collegiaal.....
Inderdaad. En weet je wat ik zou doen? Ik liet iemand die ik ken komen met een cadeautje met borstcompressen oid. En dan zou ik alle compresen netjes verdelen en aan je baas wat extra geven onder het mom van: sorry dat ik niet gedeeld heb, als troost krijg jij nu extra
Als jullie bij jou op het werk geen afspraken hebben gemaakt over kadootjes die je van klanten krijgt, dan heb je groot gelijk dat je hem hebt meegenomen. Hij was tenslotte persoonlijk voor jou gebakken. Je hebt hem willen delen, maar als niemand dan wat neemt, tja, dan is ie van jou. Vind het een beetje op treiterij lijken om op de dag dat jij er bent niets te nemen en de volgende dag, als jij er niet bent, lekker te gaan zitten smullen zonder jou.... Bij mij op het werk zijn er hele duidelijke afspraken over kadootjes van klanten. Geld mag je niet aannemen, maar als je iets algemeens krijgt moet je dat inleveren. Die dingen worden een paar keer per jaar verdeeld onder iedereen. Dit is omdat de één frontoffice werkt en dus de gelegenheid heeft om iets te krijgen. De ander werkt backoffice en dan is de kans een heel stuk kleiner dat je iets krijgt. De frontofficemedewerker kan echter z'n werk niet doen zonder de backoffice, dus vandaar de filosofie dat kadootjes van ook voor iedereen zijn. Daarnaast wil mijn werkgever niet dat een klant het gevoel krijgt dat wij meer voor hem doen omdat ie kadootjes geeft... Als er bij jou op het werk ook een soortgelijke afspraak is waar jij niets vanaf weet, dan kun je uitleggen dat je dit niets wist. Maar dan nog... Vind dat je baas zich raar gedraagt. Succes met de hele situatie.
maar die taart is toch niet bedoeld in het algemeen? hij is voor haar gebakken! dus ik vind dat zij bepaald wat ze er mee mag doen!
Hoi, Ik zou een paar kruimels van de appeltaart in een bakje doen, wat badschuim erbij, beetje shampoo erbij, stukje chocolade, beetje creme en misschien nog wat meer dingen. En dit dan aan haar geven, met de melding. Kijk dit heb ik de afgelopen tijd allemaal gehad. Ik wist niet dat ik het moest delen. Maar ik heb gelukkig een groot hart, dus ik wil het graag alsnog met je delen. Heel veel plezier ermee. Eh, dan heb ik ook nog een vraag, hopelijk heb je net zo'n groot hart als ik. Wat heb jij de afgelopen tijd allemaal gehad? En zou je dat dan ook graag met mij willen delen. Zal er erg blij mee zijn. Of zoiets. Misschien dat ze dan beseft wat voor raar gedoe het is. Van een mug een olifant maken. En dat met de vreedzame kerstdagen voor de deur. Zucht, wat een moeilijke mensen heb je er toch bij he. Yvonne.
Vind ik ook hoor. En ze was zo collegiaal om hem te delen met haar collega's, maar als die vervolgens niets willen (ja, de volgende dag..), dan is ie gewoon voor haar.
Tss wat belachelijk! ik zou niet reageren, als ze je belt zeg je gewoon wat is jou probleem? ik heb hem gekregen. Wat een naar mens zeg, ga je na de bevalling nog weer terug om te werken?
Haha dat vind ik eigenlijk wel een goeie! Zou het nog doen ook! Vind het ook maar een beetje een rare reactie... Kom op mensen, voor een appeltaart? Ze heeft vast nachtenlang al wakker gelegen erom. Sjonge jonge....
Niet meer op reageren! als je reageerd vind zij het alleen maar leuk, oja om zulke kinderachtige dingen.....bha ik zou een andere baan zoeken in je verlof
Waar sommige mensen zich al niet druk om maken. Ik zou een deel laten staan tot maandag, hopen dat er pluis op komt (schimmel ) en die dan voor algemeen gebruik neerzetten!
Nou idd, alsof dat collegiaal is, diegene die em gekregen heeft, is er dan niet eens. Dus dan gaan we em gezellig opeten. Maareh wat ga je als afscheid trakteren? appeltaart? Zouden ze misschien jou als afscheid voor je verlof een appeltaartje schenken?
ik vind het zowieso al lullig dat ze gaat smsen of jij weet waar die taart is en die andere sms slaat nergens op! heel kinderachtig