Nou moet idd niet gekker worden zeg. erg kinderachtig. En volgens mij doet ze het ook expres om jou gek te maken ofzo
Ik zou terug sturen: 'waar die taart is?Ik weet het niet, kijk eens in de spiegel anders.' Wat een gedoe zeg. JIJ heb de taart gekregen. Vervolgens wil JIJ 'm delen met je collega's maar neemt nietmand iets. En dan zegt die /-*/!(§"/è-/" dat ZIJ morgen wel effe de taart zullen ophappen als JIJ er niet bent?! En als je dan JOUW taart meeneemt, moet ZIJ nog weten waar ie is ook?! Halloooooo, is ze een beetje maf ofzo?!
In mijn ogen bepaalt de gever (jouw klant dus) aan wie ze de zelf gebakken appeltaart geeft en niet je baas! Dan had ze meteen tegen die klant moeten zeggen dat ie voor jullie allemaal was... En dan willen opeten terwijl jij er niet bent! Terwijl ie duidelijk aan jou gegeven is en ze stond er zelf bij! De brutaliteit van dat mens.. Tis gewoon onbeschoft van je baas! Jij bent bij haar in dienst... jij levert je diensten goed... en zij betaalt je... En zij eet niet van een appeltaart die voor jou gebakken is tenzij jij aangeeft dat ze een stukje mag! Maar euh... alles is van iedereen?!? Dus leen je morgen even haar auto (bedrijfsauto)?!? Die is van iedereen immers!
Wat een achterlijk mens zeg! JEETJE! Hier kan ik dus niet tegen, zou haar direct bellen en het meteen uitpraten. Ik kan absoluut niet tegen onrecht en gezeur om niets! En dit gaat om niets! Pfftt.... Laat je niet kennen, en houdt de vacatures maar in de gaten. Zou absoluut niet met dat monster willen werken. Als het goed is ben je nu daar geweest? Hopelijk had ze nog wat nuttigs te melden? Of heb je een verse appeltaart meegenomen om in haar gezicht te smijten! haha, je kan altijd je hormonen de schuld geven.
Hey meiden.... Zoals ik al dacht,kreeg ik de wind van voren....ze kwam binnen gelijk op mijn afgestormd en ging helemaal uit haar dak....dat ik niet collegiaal ben,en dat ik ALLES moet melden wat ik krijg en ALLES moet delen....maar als ik iets voor de baby zou krijgen mag ik het wel houden....achterlijk allemaal! Ik bleef heel rustig en gezegd dat ik het zoeken vind,hij heeft daar gestaan en was voor mij bedoeld,dus neem ik hem mee.... En gezegd dat ik het raar vind dat ze mij sms't...zei ze niks op...vervolgens ging ze weg die dag en kon er nog geen eens dag af....wie laat zich nu kennen...... Vervolgens kreeg ik die dag een buis met lekkere nootje,dus ik einde van de dag...zijn er ook 5 boterhamzakjes...dus mij collega hoezo.....nou ik moet die nootje toch delen.....Nou ik heb die rol laten staan,met eetsmakelijk erbij! Heerlijk met ontploffingsverlof en goed alle vacatrures in de gaten houden! Groetjes,
ga lekker genieten van je verlof!en je hebt het idd goed opgelost!Laat je baas maar lekker boos blijven,heeft alleen zij last van......
Wat een doos! Hoe durft ze! Nee hoor, lekker een andere baan zoeken en dan als reden een gierige baas noemen. Echt niet normaal.
Ik vind persoonlijk dat je baas erg onvolwassen heeft gereageerd. Ten eerste: stuur je een werknemer geen sms'je na werktijd... (daar zou ik echt niet blij mee zijn!) Ten tweede: heb JIJ die taart gekregen en niet zij dus ze heeft er niets over te zeggen! Ten derde: hoezo niet collegiaal?!? Die vrouw heeft het aan JOUW gegeven en niet aan je collega's! Maar ik blijf het zeer verbasingwekkend vinden dat je baas je sms't! Dat zie ik mijn baas echt niet doen! Vrij is vrij zeggen wij altijd!