'k ben anderhalve week afwezig geweest op t werk omdat ik met een ferme verkoudheid zat en mijn gynaecologe vond dat ik maar eens moest thuisblijven en rusten. Vandaag is het mijn eerste dag terug en ik heb een heel vervelende pijn (stekende pijn) in mijn baarmoeder (?) wanneer ik mij neerzet op mijn bureaustoel. Als ik effe zit, vermindert de pijn (blijft wel lichtjes aanwezig) maar vooral als ik effe van mijn plaats moet en dan terug ga zitten, doet het pijn. Herkent iemand dit? Is dit normaal of moet ik mij zorgen maken?
misschien de groei van de bm, ik weet nog wel dat mijn vk toen zei dat de groei niet geleidelijk gaat maar schokkerig, en dat dat menstruatiepijnen kan geven en steken. maar als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even bellen. sterkte
of misschien krijg ik een blaasonsteking? 'k heb nu een constant vervelend gevoel wat mij aan een blaasontsteking doet denken... 'k drink nochtans 1.5 liter water per dag en plas m'n ganse blaas leeg...
vervelend gevoel is weg nu Volgens een collega, die enkele weken verder zwanger is, zou het liggen aan het uitzetten van de baarmoeder. 't is de eerste keer dat ik last heb van dat soort pijntjes (bandenpijn is mij tot hiertoe vreemd en dat uitzetten van de baarmoeder dus ook)... een eerste kindje é... Man man man, wat kan je toch onzeker zijn
ik heb sinds een paar dagen ook enorm last van mn baarmoeder maar dan snachts het steekt en krampt. het kan ook mijn blaas zijn want het is heel gevoelig. rond de 20ste week groeit de baarmoeder heel snel dus waarschijnlijk heb ik daar last van