Zooooooo moe, gaat het nog over?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door zonnestraal, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

hallo meiden

Ik ben inmiddels ruim 8 weken zwanger van de tweede en ik ben een wandelende zombie...;)

Zo verschrikkelijk moe,dat ik het liefst de hele dag slaap. Ik ga vroeg naar bed, zo rond half 10 en om 05.30 gaat de wekker en ben ik nog steeds moe.

In de middag heb ik het echt al helemaal gehad. Dan moet ik nog zo'n drie uur. Dan race ik naar het kdv om mijn dochter te halen en zijn we om 18.00 thuis. Ik kan dan wel huilen van vermoeidheid, want noa moet dan nog gewassen en er moet nog worden gekookt. Ik trek dit niet meer!

Dus nu de vraag, gaat dit ooit nog over?? want ik slaap het liefst de hele dag. Dit had ik bij Noa helemaal niet zo extreem.

Ik neem mijn rust en als ik even niks wil doen doe ik ook helemaal niet.

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ik kan je de hand schudden.
    ik ben ook echt zo moe de hele dag dat ik het liefst alleen maar wil slapen.

ik had het ook niet zo erg in het begin bij me zoontje.
    als het goed is moet je na 12 weken langzaam weer wat meer energie krijgen..
    ik kan niet wachten tot het zover is haha.

3. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    hier nog een zombie 1e klas, 9 uur naar bed, 4 uur eruit, 11u kom ik thuis, knal me bed in tot gerust 4u smiddags ff eten, half in coma op de bank en dan het liefst weer naar bed

4. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    hey we zijn alle 3 net zo ver joh haha

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb het ook gehad lag er al om 9 uur savonds in omdat ik niet meer kon sins 3 weken gaat het een stuk beter hou het langer vol

dus er is nog hoop

6. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    haha we zijn indd alle 3 even ver..

@mystiklady.. zoals jij het omschrijft heb ik het indd ook..
    slaap ook smiddags zo'n 2 uurtjes als me zoontje ook slaapt anders krijg ik er geen kans voor maar savonds rond half 9 lig ik ook al weer in bed.

@mrsnuke.. jou berichtje geeft mij en denk de andere ook hoop dat het snel wat beter zal gaan ;)

liefs xx

7. ms1980

ms1980 Actief lid

30 mrt 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien helpt het om een vitamine B complex te slikken. Dit geeft extra energie en een teveel aan vit B plas je gewoon weer uit. Hopelijk helpt het jullie. Ik ben nu 8 weken zwanger van de tweede en ook wel eerder moe, maar met m'n vitamientjes gaat het redelijk goed!

8. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Zou meteen even naar de huisarts gaan als het zo extreem is, maar ik herken het wel van mijn eerste. Maar het kan zijn dat je ergens tekorten hebt zoals ijzer, je lichaam maakt immers extra bloed aan etc. Zou het toch even navragen voor de zekerheid!

Sterkte, Charlie

9. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @charlie en ms1980.. bedankt voor de tips..
    ik zal indd eens gaan kijken naar vitB
    en ik weet dat ik snel bloedarmoede kan hebben maar vorige week heb ik me hb nog laten prikken door de HA en die was goed.
    zal van de week nog eens een keertje langs gaan om te laten prikken.. ik drink al roosvice met extra ijzer.

liefs xx

10. Druif2008

Druif2008 Actief lid

16 aug 2008
    287
    1
    0
    Heel herkenbaar. Ik had het ook in extreme mate. 's middags kon ik op het werk om 13:00 uur mijn ogen al niet meer openhouden.
    Als ik half zeven thuis kwam ging ik eerst een uurtje pitten op de bank. Daarna met vriendlief eten en om half 9 lag ik al weer op bed.
    Bloed bleek bij mij allemaal goed. Ik slikte zwangerschapsvitaminen (je moet niet te veel bijslikken want sommige vitaminen die je teveel inneemt kunnen schadelijk zijn). Toen met 13 weken en 2 dagen....energie :D
    Soms heb ik nog wel eens dat ik wat vroeger naar bed ga (half 10) als het zwaar geweest is op het werk en gisterenmiddag heb ik ook een uurtje even geslapen, maar het is zoveel beter dan die eeste drie maanden. Ik had die extreme moeheid al een paar dagen voordat ik wist dat ik zwanger was en dacht ook op een gegeven moment dat het niet meer over zou gaan, maar er is licht aan de horizon ;)

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.790
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij mij ging het vanaf een week of 14 over. Ik hoop dat jullie ook snel fitter worden! En tot die tijd: ochtenddutjes, middagdutjes, avonddutjes... kortom: elke keer dat je de kans krijgt lekker een dutje doen. Dan moet je man / vriend maar eens koken of stofzuig je een keer minder in de week.

12. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook 1 heel erg last van gehad.. vanaf week 13 zakte het een beetje af af en toe last van nog! maar ik ga wat vroeger op bed en dan lukt het me aardig
    ga leuke dingen doe of dingen plannen en veel rusten .. dan gaat de tijd sneller zo heb ik dat gedaan 2 x even weg geweest een weekje en net een weekendje na het eerste weekje weg was ik er van af :) maar toen was ik ook 12 week zwanger dus nog eventjes volhouden!

13. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    vanaf een week of 15 ging het bij mij weer goed. daarvoor was ik niet vooruit te branden. maar mn ijzer was wel goed dus gewoon de hormonen.
    ben wel blij dat ik mn energie weer terug hebt.

14. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik ben nog steeds moe helaas. Nog niet minder geworden. Heb geen ijzer tekort alleen een erg lage bloeddruk. Ik slik vitamines, ik eet fruit. Maar het helpt gewoon niet. Ik hoop dat het een keer minder wordt. Ik ken helaas iemand die er de hele zwangerschap last van had:(. Maar ik denk maar steeds, ik doe het voor een goed doel;).

15. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Ik ben ook zo moe!! Ik ga om half 9 naar bed en dan om 6 uur er uit voor mijn werk.

Maar het is voor een goed doel!!

Groetjes Sabrina

16. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Het gaat over hoor de vermoeidheid.
    Tenminste de extreme vermoeidheid verdwijnt.
    Sommige blijven wel wat vermoeid, heb het nu soms ook nog wel dat ik gewoon echt zit te vechten tegen de slaap op mn werk.

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier bijna 21 weken en ben nog steeds erg moe.. alles voelt zwaar.. optillen van armen kan al genoeg zijn om puffend te gaan zitten. Bloed is goed. vitaminen slik ik ook..
    zit dus met smart te wachten op die energieboost :) en alle nesteldrang.. zit in mijn hoofd en komt er niet uit hahahahaha

18. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    hier gaat het gelukkig sinds een paar dagen wat beter.. ben savonds wel moe maar heb overdag al veel meer energie!!
    hoop dat het bij jullie ook snel zo ver zal zijn.

Deel Deze Pagina