4 jaar geleden was mijn broertje (toen nog maar 17 en 1.50) echt nog een etterbakkie en een puber waar niets van terecht zou komen! Beetje verkeerde vriendjes enzo...maar hij had ambities! Hij deed auditie bij de theateropleidng van Hofplein in Rotterdam. Tot zijn grote verdriet viel hij in de laatste ronde af maar werd hij wel doorgestuurd naar het ROC Tilburg....dezelfde opleiding. Vanaf dag 1 bloeide hij op....hij werd zowaar (enigzins ) volwassen! Okee...etterbakken kan ie nog...maar dat zit gewoon in hem! Nu is hij geslaagd (En 21 en 1.90)! Woensdag ben ik naar zijn diploma uitreiking geweest! En hij is als 1 van de weinige aangenomen op de HBO toneelschool in Arnhem. Hij doet het geweldig en weet ie wil! Ik ben zo trots! Even wat filmpjes (voor wie het wil zien) van wat hij allemala heeft gedaan. Zijn closharmony groepje Barbaars: YouTube - Repetitie "medley" Barbaars YouTube - Barbaars: I am a man of constant sorrow @ ROC talents, 013 Korte Film (5 minuutjes) Undying Love (ook met mijn kleine Finn ) YouTube - Short Film - Undying Love (2010) En deze betekent voor mij het meest....hoogzwanger en barstend vol hormomen stond ik hiernaar te kijken....jankend natuurlijk! Dit was het moment dat ik echt trots was! YouTube - Glenn at Paradox (helaas slecht geluid...waardoor het soms onterecht vals klinkt) Hij maakt het wel! Hij is zelfs uitblinker van zn school geworden! En staat nu genomineerd voor uitblinker van NL! (Stemmen mag hoor ) 6-Daagse Beroepsonderwijs - Uitblinkers
Goed hoor van hem! Kan me heel goed voorstellen dat je trots bent op je broer. Hij heeft het toch maar mooi eventjes geflikt!!!
Wie is je broertje? Erg goed allemaal hoor!! Edit...Never Mind Vond die korte film ook heel erg goed!!
Leuk om te kijken Tof he, als mensen een creatieve kant opgaan en je zoveel passie ziet. Volgens mij past die richting hem ook goed, ik vind je broer hartstikke leuk!!
Vind het logisch dat je zo trots bent! Hij heeft zo'n sprong gemaakt, geweldig! En meteen zo'n geweldige sprong vooruit! Hij kan blij zijn dat hij zo'n zus heeft die zo trots op hem is! Heb trouwens gestemd!
Wat geweldig van en voor hem zeg!! Heb gelijk gestemd.. Ontzettend mooi.. Terecht dat je trots op hem bent
Zo hey ik geloof heel graag dat je trots op hem bent. Wat een geweldige stem heeft die jongen zeg, echt talent. Jeetje en ik moet zeggen dat ik hem echt een lekker ding vindt Ziet er goed uit. Ik heb ook zeker gestemd. En dat filmpje, wow geweldig.
Wow, ik kan me voorstellen dat je trots bent En die korte film is echt super! Hier met een kleintje van 3,5 maand stonden de tranen ook erg dichtbij Ik ga ook even stemmen!