Ik heb een paar dagen geleden een last minute midweek geboekt voor 8 personen naar de Kempense meren in Belgie van Sunparks. Iemand daar al eens geweest? Leuk? Wij zijn vorig jaar wel de Limburgse Peel geweest ook van Sunparks (voorheen van Center parks) Dat is heel goed bevallen,maar dit park zijn we nog niet eerder geweest dus was benieuwd of iemand weet of dit een leuk park is
Ja echt hartstikke leuk! wij wonen in Limburg, dus is voor ons maar even rijden! Maar ga ervanuit dat het er heeeeeel erg druk zal zijn! buiten een meer in duitsland, is dit het enige leuke plekje voor de limburgers en duitsers, met water wat een beetje in de buurt ligt! maar ja, kun je wel lekker mensen kijken! xxx
Heb er echt zin in! Even een paar dagen er tussen uit Wat ik wel wat minder vind,is dat ik op zo'n korte termijn geen oppas meer kon krijgen voor mijn honden,maar ja dat weet je als je honden hebt. Dus er gaat gezellig 100 kilo aan hond mee (2 berner sennen honden)
Ach joh, das toch hartstikke gezellig! Hier ook 2 dogs hoor, als ze een beetje sociaal zijn (op het park) is het hartstikke leuk, en zijn ze voor iedereen welkom! xxx