hallo gister 20 weken echo gehad nou eigenlijk 22 weken echo maar goed wij vroegen dus het geslacht nou lag het dus met de benen over elkaar en de navelstreng lag erbij de benen zeg maar maar nu dacht ze dat ze dat ze wat zag uitsteken een jongen dus voor 90%zeker maar ik moet maar niet te veel jongens kleren kopen waar moet ik nu van uit gaan toch een jongen of mischien toch een meid wie heeft dit oook meegemaakt en toch het andere geslacht gekregen ?groeten chantal 22 weken en 2dagen zwanger
Als ze het niet voor 100% zeker heeft kunnen zien zou ik er ook maar niet vanuit gaan. Als je het echt graag wilt weten kun je bij een echobureau een geslachtsbepaling laten doen. Groetjes Noralien
Beetje ongeduldig om binnen 10 minuten een reactie te verwachten Als je het echt wilt weten zul je nog een echo moeten laten maken. Bij de februarimama's is al een mama bevallen (veel te vroeg). Voor haar een dubbele verrassing: ze zou in februari bevallen van een zoon en is in november bevallen van een dochter. Dus ja, het komt wel voor.
ja ben een beetje ongeduldig ja dus mischien toch nog een echo laten maken of het gewoon een verassing laten worden dan maar neutraal kleertjes kopen
Echo voor alleen geslachtbepaling is niet zo gek duur volgens mij. Maar verrassing is ook erg leuk! Alhoewel ik het erg tegen vind vallen wat je aan neutrale kleertjes kunt kopen. Maar dan komt ook omdat ik kleertjes kopen erg leuk vind! Eigenlijk heb je helemaal niet zo veel nodig vooraf.
hoi nee daarom het is ook leuker als je jongens of meisje,s kleren kan kopen sta je in een winkel en dan denk je oook hmmzz wat moet ik nu halen maar ja aan de andere kant als je bevallen bent kun je ook nog zat halen en vaak krijg je ook nog heel veel
Precies het dilemma: zelf vooraf shoppen of wachten op een leuke verrassing. En wat je zegt, klopt volgens mij helemaal: je krijgt straks veel en iets nieuws is zo weer gekocht. Leuk zelfs denk ik, lekker met je baby erop uit.
hier was het ook zo.. ofja bijna zo! De echoscopiste dacht het gezien te hebben.. maar kon het ons neit meer laten zien! Nu heb ik al geshopt maar ben toch wel een beetje onzeker geworden. wij gaan vanavond voor een 3d echo hierbij ook geslachtsbepaling! hihi spannenddddd