Weet een van jullie waar je zwangerschapsondergoed kan kopen met pijpjes, een soort van shorts dus eigenlijk? Ik heb ze wel van voor mijn zwangerschap, maar die passen natuurlijk niet meer. En ik hoorde dat die kraamverbanden nogal giga zijn en het dan handig is onderbroeken met pijpjes te dragen. Alvast bedankt voor de tips!
Met pijpjes had ik niet, maar ik had gewoon van die giga-ouwe-mutsen slips gekocht bij de Hema, daar paste het kraamverband prima in.
ik heb gewoon soort boxershorts gekocht maar dan 2 maten groter als wat ik normaal had. ik heb ze bij de h&m gekocht zo'n 5 pak voor een prikkie, en die verbanden passen ook als je een oma tent aan hebt hoor. succes met de laatste loodjes
Ik had inderdaad ook opnderbroeken met korte pijpen gekocht, maar deze hadden een heel smal kruis waardoor het verband nog niet bleef zitten, dus let daar wel op! (tip)
Ik heb een week lang in het ziekenhuis gelegen na de bevalling en daar hadden ze van die gaasbroekjes... Mijn eigen onderbroekjes mooi in de tas laten liggen en die gebruikt, kun je ze ook mooi wegknikkeren als er bloed opzit (ik bloedde de eerste dagen als een rund). Bovendien zitten ze heerlijk... Zitten ze in Nederland niet in het kraampakket? En anders zijn ze wel te halen bij de apotheek toch?
Inderdaad, die gaasbroekjes zijn super na je bevalling. In mijn kraampakket zaten er 2 en we zijn 1 nachtje in het ziekenhuis geweest direct na de bevalling en daarvandaan had ik er ook nog 3 (1 aan en 2 meegekregen). Die heb ik de hele kraamweek aangehad. Ik denk inderdaad dat je ze evt bij de apotheek ook kunt kopen. Dat zijn trouwens ook soort broekjes met pijpjes maar dan van gaas. Succes!
He, maar met die oma onderbroeken. Hebben jullie het dan echt over oma onderbroeken of over zwangerschapsondergoed (dat ook oogt als oma ondergoed)?
ik had zwangerschapsbroekjes met pijpjes van de HEMA. Vond ze ideaal, maar de eerste week ook van die gaasbroekjes!
Huh? Heb bij de hema hier alleen zwangerschapsstrings en gewone onderbroeken gezien, geen shorts? Nog maar eens goed zoeken dus...
Die oma onderbroeken die ik had (van de Zeeman) zijn geen zwangerschapsonderbroeken, maar gewoon van die lompe onderbroeken (wel lekker goedkoop). Die gaasonderbroeken zitten inderdaad ook lekker, je kan ze ook gewoon in de was doen, ik had er 2 in mijn kraampakket. Maar na een paar dagen had ik geen kraamverband meer nodig en dan zit een iets normalere onderbroek wel erg lekker.