gevoel hebben dat het kindje eerder komt

Discussion in 'Zwangerschap' started by anja 29, May 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anja 29

anja 29 Actief lid

Oct 11, 2006
    400
    0
    0
    Wie heeft dat gevoel ook ben nu 32 weken zwanger en heb het gevoel dat het kindje over 4 weken komt ben als de gek alles aan het wassen strijken tas inaan het pakken
    Bang dat ik niet op tijd klaar ben als het kindje komt
    Wie kent dat gevoel heeeeelp

2. Ien

Ien Bekend lid

Aug 11, 2006
    935
    0
    0
    Ken het gevoel (nog) niet, maar zou toch proberen om je niet te veel vast te pinnen op de gedachte dat het eerder geboren gaat worden. Als het nl niet zo is konden die laatste weken wel eens heeeeeel lang gaan duren

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik heb het ook...alles moet ineens af en gedaan zijn haha om gek van te worden maja volgens mijn VK hebben heeel veel zwangere vrouwen dit gevoel ;) dus raar zijn we iig niet hihi :D

succes met je zwangerschap!

4. anja1969

anja1969 Actief lid

Oct 29, 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Heb ik ook! Vandaag als een gek alles gewassen, de badkamer een goede beurt gegeven, de bedden van de kinderen verschoond, extra voordeursleutels laten bijmaken voor m'n schoonmoeder en de buren, boodschappen gedaan en zelfs al een rol beschuit en een pakje muisjes gehaald.

Ga straks met de kids even naar de speeltuin. Daarna ben ik nog van plan de kamer te stoffen en te stofzuigen en een was op te vouwen.
    Ik ben niet te stuiten momenteel.

Mogen gaan allebei de kids naar oma en wil ik de keukenkastjes uitsoppen.

Het is bij mij trouwens niet helemaal onterecht, die schoonmaakwoede. Ben afgelopen donderdag bij de gyn. geweest en die heeft aangegeven dat het een grote baby is en dat hij wel eens eerder zou kunnen komen. Volgende week woensdag krijg ik een echo om te bepalen hoe groot het kind is, maar volgens hem loop ik een aantal weken voor.

We wachten verder maar af.

groeten,

Anja

5. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik had ook het gevoel dat Elena vroeger ging komen.
    Ook omdat ik op 32 weken al 2 cm ontsluiting had en weeen om de 3 min.Ben toen opgenomen en ze hebben het kunnen stopzetten.

Sinds de dag dat ik dan terug thuis was heb ik alles in orde gebracht want de gynaecoloog dacht ook dat het niet lang meer zou duren...en maar goed dat ik het gedaan had want ze is dan geboren op 36 weken.

Zorg maar gewoon dat alles in orde is en je valies klaar staat,je weet maar nooit ;)

6. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

Oct 12, 2006
    298
    1
    0
    Ik had bij Merijn juist steeds het idee dat ik ver overtijd zou gaan. Hij werd echter precies op de uitgerekende datum geboren!

Nu heb ik er geen gevoel bij moet ik zeggen.

Overigens zou ik me niet teveel vastpinnen aan gevoel hoor, want mijn vriendin was ook overtuigd dat ze met 38 weken zou bevallen en die liep uiteindelijk paar dagen overtijd en ze baalde stevig..

7. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Oh absoluut herkenbaar. Ik geloof dat de vluchtkoffer al 2 weken hier klaarstaat en eigenlijk is alles al gedaan.
    Moet nog wel van alles schoonmaken in huis, maar de babykamer is af. Daar hoeft alleen nog 1 schilderijtje opgehangen te worden.

Liefs,
    Duveldraakje

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb nu al het idee dat onze frummel eerder komt...geen idee waarom.
    Kan je nagaan hoe lang de zit kan worden....:)

9. erannick

erannick Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,356
    0
    0
    Melissant
    Ikken het heb heel de zwangerschap het gevoel gehad dat nick eerder zou komen en met 38 w en 2 d was hij er

10. lucie

lucie Actief lid

Mar 13, 2007
    335
    0
    0
    Ik heb juist het idee dat deze kleine later komt en moet tot mijn schaamte :oops: bekennen dat ik ook naar dat gevoel handel als het gaat om babykamer, spulletjes in orde enz.
    Zal je net zien dat deze dame vroeger komt... :(

11. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    ik heb juist het idee dat ze later komt .
    maar heb wel alles al een poosje klaar staan.

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Toen ik zwanger was van m'n eerste, had ik al heel vroeg het gevoel dat ze vroeger zou komen... helaas kreeg ik gelijk, met 23 weken werd ze geboren. Weet niet of het toeval is...

Nu heb ik weer dat gevoel... maar heb er ondertussen al 8 weken ziekenhuis en 17 weken platliggen op zitten... dus denk wel dat het logisch is dat ik nu dat gevoel heb.

Hoop dat jullie ukjes mooi tot rond de uitgerekende datum blijven zitten!

Liefs
    Kirby

13. spooky

spooky Bekend lid

Mar 15, 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik dacht ook dat ze eerder zou komen. ook omdat ik al een tijd voorweeen had maar ze is met 41 weken en 3 dagen geboren

14. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb ook het gevoel dat de kleine eerder komt. maar denk niet dat het weken eerder is, maar 5 a 6 dagen eerder.

ben benieuwd ;)

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Ik heb ook vanaf het begin het idee gehad dat ik eerder zou bevallen. Sterker nog heb al die tijd geroepen dat ik 31 aug zou bevallen. Toen ik me bedacht dat mn schoonzusje dan jarig is en dat niet zo leuk zou zijn had ik zoiets van dan maar n dag later. En op 1/9 is Quinn geboren.

16. Niet meer actief

Bij mij is het meer de hóóp dat ze eerder komt...

17. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik dacht absoluut niet dat ik eerder zou bevallen... niks geen pijntjes of nesteldrang en plons braken mn vliezen met 37 weken. Het komt waneer het komt...

18. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

Aug 23, 2006
    1,714
    0
    0
    zuid holland
    Heb juist het idee dat uk "lekker" langer blijft zitten.
    We zien het wel....

19. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Ik heb dat gevoel ook. Alles moet klaar zijn thuis. Alles gewassen en hele huis grondig gepoetst.
    Ik had dit gevoel al heel vroeg.
    Op mijn werk verklaarde ze me voor gek toen ik zei dat hij/zij niet lang meer blijft zitten (week voor mijn verlof zei ik dat).
    Ik had net een weekje verlof toen ik in het ziekenhuis werd opgenomen met weeën.
    Ben nu weer thuis maar mijn gevoel zegt me dat het niet lang meer duurt.

20. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik denk dat ik eerst bepaalde dingen moet 'afronden'. Eerst moet mijn schoonzusje trouwen, dan moet m'n dochter nog 2 worden en dan heb ik denk ik rust. Oh nee, eerst is mijn vader nog jarig...

DAMES, ZO WERKT HET NIET! Het komt wanneer het komt! En je hebt er heel weinig over te zeggen! Je lichaam en kind moeten er klaar voor zijn...

Maar toch: sterkte! Die loodjes (maakt voor mij niet uit of je het over begin of laatste loodjes hebt) zijn zwaar :confused:

Share This Page