Hallo, Mijn moeder en ik gaan elk jaar naar de magriet winterfair. Deze is nu over 4 weken. Ik heb nu al een aardig buikje maar ik kan mijn zo voorstellen dat over 4 weken dat dat een wereld van verschil is. Ik wilde eerst wel gaan maar ik ga nu steeds meer twijfelen, het is altijd zo druk op die beurzen! Bang dat mensen tegen mijn buik gaan opbotsen. Doe ik er wel goed aan? Maar ja aan de andere kant zie ik op de negen maanden beurs (die zit vast aan de huishoudbeurs) ook altijd veel dikke buiken. Gaan er meer zwangere? Alvast bedankt, Tinkerbel
Och meid, je bent dan net op de helft.. Valt reuze mee, als je nu 38 weken zwanger was.. kon ik me je twijfel voorstellen! Lekker gaan hoor, als je er zin in hebt!
Natuurlijk lekker gaan! Beweging is lekker,en je baby vind het heerlijk! Het zit wel zo goed verpakt,dat het tegen een stootje kan! geniet ervan! Groetjes,Alida
Ik ga morgen naar de jonge gezinnen beurs, zal ook wel druk zijn, maar ik maak me echt geen zorgen om mijn buik. Die kan wel tegen een stootje, moet ook wel nu ik zo onhandig ben Stoot van alles omver met mijn buik. groetjes, Snoopy
Ik dacht ook, die zal wel bijna uitgerekend zijn dan. Maar je bent nog lang niet zover, gewoon gaan dus! Je buik kan wel tegen een (eventueel) stootje
Dan ga ik maar gewoon! Tja, begint al vroeg hé een bezorgde moeder zijn denk ik dan maar. Ik zeg altijd maar je kan het beter overdrijven dan dat het mis gaat toch. Bedankt, Tinerbel. p.s. het is trouwens een hele leuke beurs, zou er als ik jullie was zeker eens gaan kijken!
Gewoon gaan! Ik ben gisteren naar de jongegezinnenbeurs geweest. Het is wel zwaar, maar t was de moeite waard. Dan maar een keer vaker gaan zitten! En 's avonds lekker vroeg naar bed. veel plezier, mayke
Lekker gaan hoor. Ben gister ook nog naar een beurs geweest. Was prima te doen. Je kan kwalijk tot het einde van je zwangerschap drukke plekken vermijden..
Gewoon gaan.. Zo lang je nog kunt lekker bewegen.. Is niet alleen goed voor jezelf, maar ook voor je kleintje! Veel plezier!
wij zouden volgende week naar consert in rosso of zoiets gaan maar ik ga niet mee mee ik moet zooooooooo vaak plassen dus 3 uur in de auto en dan nog de hele avond staan en plassen zie ik niet meer zitten ben 2 weken geleden wel nog bij guus meeuwes geweest en dat was kei leuk en goed te doen maar dat was om de hoek ! geniet er maar lekker van
Morgen ga ik lekker naar de jongegezinnenbeurs. Lijkt me toch wel leuk om zoiets een keer te doen. En die dikke buik? Ach joh, die kan wel tegen een stootje. Bovendien heb je misschien juist kans dat mensen meer voor je uit de weg gaan. Is dan alleen maar handig! Liefs, Sonja