Permanente make up

Discussie in 'De lounge' gestart door MilanFleur, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilanFleur

MilanFleur Actief lid

28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Ha dames,

Ik zit erover te denken op met permantente make up mijn wenkbrouwen te laten doen. Dit omdat ik van mezelf erg lichte wenkbrouwen heb en ze nu elke ochtend met een potlootje bijteken.

Heeft iemand hier ervaring mee?

En weet iemand een goed adres in omgeving Utrecht?

Groeten, MilanFleur

2. danip

danip Niet meer actief

Kun je ze niet beter laten verven dan? Vind het altijd wat gek staan als vrouwen echt van die strepen laten zetten. Als je het verft kun je het misschien wat natuurlijker laten lijken?

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Eens met danip...

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen, mijn wenkbrauwen zijn heel erg blond en dus niet te zien. Vijf jaar geleden voor het eerst gedaan en inmiddels 2 keer bij laten werken.. Je ziet er niks van! Verven was een grote rotzooi en wenkbrauwen bijtekenen vond ik iedere ochtend zo'n gedoe..
    Ik ken helaas geen goed adres in Utrecht, maar kan wel zeggen dat ik er heel erg blij mee ben! Ik zal eens kijken of ik een foto heb..

Binnenkort ga ik ook een wimperrandje zetten.. dus een bruin of zwart lijntje tussen je winperhaartjes in. Is iets nieuws, maar heel erg mooi. Heb je nooit een blote billen gezicht ;)

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oké.. je ziet het wel, maar ik vind het niet storend. Je ziet vaak blanke mensen met zwarte dikke strepen.. Dat heb ik niet. Het is dezelfde kleur als mijn sproetjes.

En ik krijg er nog steeds leuke reacties op.

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik wil het ook gaan laten doen. Verf nu iedere keer mar moet dit zeker iedere drie weken doen en daar word ik echt gek van. En het kost ook nogal wat steeds

7. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ikheid: Ik vind het bij jou niet opvallen en wat een leuke foto ;)

Mijn moeder heeft het laten doen, maar heeft dus donker bruine strepen laten zetten en daar zie ik nu ze ouder wordt af en toe grijze haren doorheen.

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dankjewel Koekeloerie!

9. toefje

toefje Niet meer actief

Heel erg mooi!

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Die foto is wel erg mooi!
    Is het erg pijnlijk?

Ik zie welleens vrouwen lopen die blauwe wenkbrauwen hebben en dat vind ik zo verschrikkelijk lelijk!!

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Bij mij zijn ze er eerst met een naald overheen gegaan, beetje krassen zeg maar, zodat het verdoofd is..
    Daarna gaan ze pas tatoeëren. Deed echt geen pijn, anders zou ik het nooit meer doen en heb het al 2 keer bij laten werken.
    Niks blauw.. wel wat korstjes. Daar kreeg ik zalf voor mee. Maar na een week zie je niks meer!

12. Dribbel

Dribbel Actief lid

31 jul 2010
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet geen adres voor je, maar ik wil wel zeggen: zorg alsjeblieft dat je een goeie opzoekt!! Een collega van mij heeft het jaren geleden ook laten doen en het zag er niet uit, heel onnatuurlijk. Het maakt of breekt je gezicht.
    Succes in ieder geval met een goeie te vinden!

13. Dribbel

Dribbel Actief lid

31 jul 2010
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziet er mooi uit zeg!!

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik heb het laten doen bij de nagelstudio waar ik al jaren kom. Zij hebben ook iemand werken die permanente make-up doet en daar ook diploma's van heeft en veel klanten die het hebben laten doen, dus ik wist zeker dat ze het kon èn mooi ook.

15. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

offtopic
    Ikheid: Je lijkt trouwens op Maci van teen mom. ik bedoel Maci lijkt op jou ;)

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

tegenwoordig tattooeren ze wenkbrauwen zo mooi dat je geeneens ziet dat het nep is hoor...

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dankje!

18. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

dat dacht ik ook gelijk!

Wel mooi gedaan ja :)

19. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

In almere zit een goed adres, mijn moeder heeft het op dezelfde manier van de foto van devilschase, erg mooi vind ik het. Je moet het dan eens in de zoveel tijd wel bij laten werken, pb maar als je het adres wilt hebben dan zal ik het even opzoeken voor je.

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik het het ook laten doen. Zeer weinig en lichte wenkbrauwen van mij zelf. Verfen was geen optie, want ik heb zo weinig haar, dus dat zag er gek uit. Tattoeren ziet er niet eens heel onnatuurlijk uit, veel mensen zijn ook echt verbaasd als ik vertel dat het niet echt is.
    Ik ben er wel blij mee, heb het nu 4 jaar en ziet er nog even mooi uit. Wel teken ik ze iets bij, maar ik kom tenminste niet met een blotebillen gezicht uit het zwembad!

Ik ken niemand daar in de buurt.
    Heb het zelf in Alkmaar laten doen.

Deel Deze Pagina