Hoi Dames, Werkt Antiklit shampoo echt zo goed? Onze dochter heeft iedere ochtend enorme klitten op haar achterhoofd en vroeg me af of het misschien een idee is om antiklit shampoo te gebruiken? Bedankt!
Ik gebruik bij mijn meiden ''s morgens anti-klit spray van Schwartzkopf, dit kan op droog haar. Helpt goed en kan niet meer zonder. Als shampoo gebruikte ik vaak zwitsal shampoo met de afbeelding van Ariël (disney) erop, speciaal voor meisjes. Maar die spray is ideaal!
ik gebruik ook een anti klit spray maar dan van de kapper en die werkt echt geweldig. Anti klit shampoo werkt niet zo goed als dit. En inderdaad het kan op droog haar maar ook op nat. Dus heel makkelijk 's ochtends en na het middag slaapje.
Maar mag die antiklit spray dan ook al bij kindjes van 6 maanden gebruikt worden? Ze heeft een enorme bos met haar dus na een nachtje woelen zitten er altijd klitten in.
Dat weet ik ook niet, ik zou daar mee oppassen. Of eerst op je handen sprayen, daarna in haar haren masseren en voorzichtig kammen/borstelen. Meer tips heb ik niet.....